Efter at have opdateret til version 4.0 kan jeg ikke længere tilføje nye billeder. Er der nogen som har en forklaring på dette?
Kan ikke tilføje blilleder.
(6 indlæg) (3 voices)-
Skrevet 11 years siden #
-
Link til siden måske ??
Skrevet 11 years siden # -
Hej Henning
Det er bare Scooterworld.dk
Problemet ligger inde i WP når jeg er inde i rediger side og trykker på knappen tilføj medie, så sker der ikke andet end at der genereres en fejltekst i fejlkonsol oppe i højre hjørne (bruger firefox)Skrevet 11 years siden # -
Hvilken fejltekst ?
Skrevet 11 years siden # -
Tjek mit svar nederst i denne tråd: http://wp-danmark.dk/forum/topic/medie-biblioteket-vil-ikke-loade
I'm looking for people who are looking for a way...Skrevet 11 years siden # -
Hej Henning
Denne tekst og så 50 linier mere!Tidspunkt: 09-10-2014 13:01:29
Advarsel: Fejl i fortolkningen af værdien for 'background'. Erklæring droppet.
Kildefil: http://www.scooterworld.dk/wp-includes/js/mediaelement/mediaelementplayer.min.css?ver=2.15.0
Linje: 1, Kolonne: 2409
Kildekode:
.mejs-container{position:relative;background:#000;font-family:Helvetica,Arial;text-align:left;vertical-align:top;text-indent:0;}.me-plugin{position:absolute;height:auto;width:auto;}.mejs-embed,.mejs-embed body{width:100%;height:100%;margin:0;padding:0;background:#000;overflow:hidden;}.mejs-fullscreen{overflow:hidden!important;}.mejs-container-fullscreen{position:fixed;left:0;top:0;right:0;bottom:0;overflow:hidden;z-index:1000;}.mejs-container-fullscreen .mejs-mediaelement,.mejs-container-fullscreen video{width:100%;height:100%;}.mejs-clear{clear:both;}.mejs-background{position:absolute;top:0;left:0;}.mejs-mediaelement{position:absolute;top:0;left:0;width:100%;height:100%;}.mejs-poster{position:absolute;top:0;left:0;background-size:contain;background-position:50% 50%;background-repeat:no-repeat;}:root .mejs-poster img{display:none;}.mejs-poster img{border:0;padding:0;border:0;}.mejs-overlay{position:absolute;top:0;left:0;}.mejs-overlay-play{cursor:pointer;}.mejs-overlay-button{position:absolute;top:50%;left:50%;width:100px;height:100px;margin:-50px 0 0 -50px;background:url(bigplay.svg) no-repeat;}.no-svg .mejs-overlay-button{background-image:url(bigplay.png);}.mejs-overlay:hover .mejs-overlay-button{background-position:0 -100px;}.mejs-overlay-loading{position:absolute;top:50%;left:50%;width:80px;height:80px;margin:-40px 0 0 -40px;background:#333;background:url(background.png);background:rgbaSkrevet 11 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.
not a support question