Jeg er nyt medlem og har søgt lidt og læst på de mange tidligere indlæg. Jeg er ny i at bygge en hjemmeside selv, og før jeg køber det WP tema, jeg har kig på til en venindes ny side, vil jeg gerne vide, om jeg i disse Genesis temaer kan i opbygningen tilvælge et modul med en side som kun vores forhandlere og os selv kan komme ind i, og hvor vi har særlige info, en tilmeld til egen messe mv. Er det bare et spørgsmål om et plugin eller er det integreret eller ikke en mulighed?
På forhånd tak!
Kan jeg indsætte et modul med "forhandlerlogin"?
(3 indlæg) (2 voices)-
Skrevet 7 years siden #
-
Som udgangspunkt er valget af tema uafhængigt af, hvad du vælger af plugins til din wp-installation.
Så snart vi taler tilføjelser til webshop-pluginen Woocommerce, så koster de som udgangspunkt penge.
For eksempel findes der en tilføjelse: Product Vendors . Denne tilføjelse gør woocommerce til en markedsplads (Læs mere via linket https://woocommerce.com/products/product-vendors/)
Jeg har lidt svært ved at forstå hvad "forhandlerne" præcis skal, så måske er det nok at lave nogle lukkede sider med mulighed for lidt udfyldelse af nogle skemaer og lidt mere teknisk indhold? Så måske er er plugins som disse interessante:
Ultimate Member – User Profile & Membership Plugin
Contact Form 7Skrevet 7 years siden # -
Tusind tak, det var fint og konstruktivt.
Ja, vi tænker blot at det skal være udfyldelse af en tilmeldingsblanket, se dine seneste tilbud fra os, invitation til næste messe osv. (hvis du ikke kan finde dem i emailen ;-) )og den slags! Og at resten af hjemmesiden er til både slutbrugere og forhandlere.Skrevet 7 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.
resolved