Kan kun indsætte i fuld størrelse,når foto er indsat kan jeg ikke se det og filen har fået et tal vedhæftet så den istedet for at hedde ex. 9056a.jpg nu hedder 9056a1.jpg. Når jeg så åbner foto i avancerede indstillinger er feltet "Kilde" tomt??? Nogen bud please?
Kan pludselig kun indsætte foto i fuld størrelse.
(31 indlæg) (4 voices)-
Skrevet 13 years siden #
-
Har du læst denne:
http://wp-danmark.dk/forum/topic/l%C3%A6s-venligst-dette-f%C3%B8rstMvh JohnSkrevet 13 years siden # -
Joda - er der noget jeg har overset? Har prøvet at søge i forum først?
Jeg har geninstalleret både wordpress og thema.
min side er http://www.antiktilbud.dk
Imorges kunne jeg ikke komme i kontakt med siden, hvilket blev løst på denne måde af support, kan det have indflydelse?I phpmyadmin i MySQL fanebladet, kan du se at en af dine tabeller er
crashed, det er bare at reparere denne medrepair table wh_wp3_options
og det virker igen som du ser.
Mvh Supporten
Skrevet 13 years siden # -
Det var blot linket til siden vi kunne bruge ;-)
Hvis du bruger flash uploader så prøv at deaktivere den form for upload.
Ellers har jeg ingen budSkrevet 13 years siden # -
Har du defineret Thumbnail-størrelse, Medium størrelse og Maximum størrelse i
kontrolpanel > Indstillinger > Medier?For at kunne vise billeder i maxi-størrelse når man klikker på en Thumbs eller Medium størrelse billeder bruges en image.php i temaet, måske mangler denne billedvisnings-template image.php i dit tema?
Tak for det - har desværre prøvet. De mærkelige streger der ligner indlæg der er gået galt, kan jeg heller ikke fjerne under indlæg (ingen flueben). Jeg er lidt på den, da jeg ikke har lyst til at starte helt forfra, syntes det er meget mærkeligt at jeg ikke kan vælge størrelse eller se foto og at der bliver tilføjet forskellige tal på fotofilerne, stien til foto er heller ikke den samme som på mine andre WP sider. Der må da være noget helt galt - og jeg har ikke pillet ved ftp eller koder, blot sat indlæg på ???
Jeg kan tilføje at under "rediger medie" skriver den: billeddata findes ikke. Det gør de jo tilsyneladende, blot et sted hvor de ikke burde være, heraf vel det ekstra tal der bliver sat på filerne?. WP burde jo heller ikke lade kilde - feltet tomt??
Billedstørrelsen er den samme som på mine andre sider. Jeg kan ikke se en image php i temaet(er heller ikke SÅ skarp til de ting), men jeg har da opdateret temaet.
I min fortvivlelse har jeg lagt et par screenshots ud på siden (www.antiktilbud.dk) af hvordan det ser ud når jeg uploader - og det er jo helt forkert. For at uploade har jeg kopieret stien og sat størrelsen manuelt. Læg mærke til at der er tilføjet et 5 tal i filnavnet, tilsyneladende stigende.Skrevet 13 years siden # -
Forneden på dit screenshot står der fuld størrelse 0x0 ???
Ja - den eneste mulighed - de andre dur ikke!
jeg har set fuld størrelse 0x0 på responsive designs, hvor størrelsen på billedet varierer i forhold til designet. Jeg ved ikke hvorfor, jeg konstaterer bare at det ikke nødvendigvis er en fejl. bare til info.
Jo men problemet er at jeg ikke kan sætte dem ind normalt, de får åbenbart en forkert sti - eller lign. og bliver omdøbt med et ekstra tal.
Jeg har prøvet at slette temaet og geninstallere det - så fejlen må vel ligge i WP?
Har du backup af din database også ?
På et tidspunkt må det have virket, og derfor bør man jævnligt tage backup af filer og DB
Jo det virkede fint i forgårs, men det er en side jeg lige har lavet/er ved at lave - så backup næeøh - ik før idag og det er jo lidt sent. Er den hårde vej så at installere ny WP og begynde helt forfra ?-suk!
Hvad sker der hvis du aktiverer standart temaet i WP og prøver at uploade billede
Hvad sker der hvis du deaktiverer Lightbox plugin
Prøvede begge dele og har deaktiveret alle plugins - stadig det samme!
Prøv evt at overskrive alle WP filer.
Ellers er jeg snart løbet tør for ideerSkrevet 13 years siden # -
Jeg syntes også jeg har været hele vejen rundt. Hvordan overskriver jeg lige dem? kan jeg tage dem fra en af de sider jeg har som virker - eller?
Brug FTP og smid filerne op som da du installerede første gang.
Bare overskriv.Eller opret et subdomæne og installer WP en gang til til sammenligning.
Hvorfor FTP?
Jeg ville bruge phpMyAdmim og kigge i databasens tabeller og eventuelt slette de poster som ikke er i brug.
Jeg prøver at geninstallere. Tusind tak for dit/jeres engagement i mit "lille" problem
Jeg er godt nok sur nu!
Geninstallerede WP, hentede et frisk tema.
Lige meget hvilket tema jeg bruger, laver det de mærkelige streger og det er umuligt at sætte foto ind normalt - grrrr.Skrevet 13 years siden # -
@boldt please læs hvad jeg skriver.
Du kan ikke smide filerne op uden FTP tror jeg du vil erkende ;-)Det er lidt af en umulighed at gøre med Database
Overskriv WP
Jeg har WebToNet og gik ind og geninstallerede WP. Skulle det ikke kunne gøre det?
Jeg ser to problemer på http://www.antiktilbud.dk/
1) Problemet med visning af full-size billeder som ikke foregår korrekt fordi der mangler en image.php i temaet.2) Der er en stribe tomme poster som skyldes en fejl i databasen og som kan løses ved at bruge phpMyAdmin og slette de fejlagtige poster.
Hvad er det for et problem som skal løses med FTP? er der et problem jeg har overset?
Udover stregerne er det et problem at jeg nu ikke kan sætte foto ind overhovedet.
@boldt at overskrive WordPress filerne.
Mangler der en fil eller er ødelagt er det ikke noget man kan redde i Databasen.Blot det.
ps bemærk at det jo har virket.Skrevet 13 years siden # -
Såvidt jeg kan se er det bla. stien til uploadede foto som er helt forkert - hvor kan det rettes?
I mediebiblioteket vises kun blanke foto - den er da vist bare helt gal. Hvis jeg vidste det hjalp ville jeg slette hele skidtet og lave en ny, øv.
Skrevet 13 years siden #
Svar »
Du skal være logget ind for at skrive.
not a support question