Angående kommentarer i Lightword, så synes jeg også det er mærkeligt, at der ved en post altid står "ingen kommentarer", selv hvis der faktisk ER skrevet kommentarer til posten. Ved I hvordan man fikser det?
Kommentarer i Lightword theme - hvorfor står der altid "ingen kommentarer"?
(7 indlæg) (3 voices)-
Skrevet 12 years siden #
-
Prøv at godkende kommentarerne.
Skrevet 12 years siden # -
Det hjælper ikke at godkende :o(
Jeg tror at kommentarerne knytter sig til indlæg eller sider, der enten er slettet, sat til kladde eller lign.
Der var ingen kommentarer til denne side i hvert fald, men nu har jeg lavet en og det virker fint:
Ja det virker på "forsiden". Men når mine brugere logger ind, virker det ikke. Jeg har stort set alle poster liggende som privat, og kun oprettede brugere kan se dem. Men når de kommenterer på de enkelte poster står der alligevel "ingen kommentarer" ???
Den er svær. Det er lidt sværere at gennemskue, hvad der sker, når privat-funktionen bruges.
Sker det samme, når du bruger standard-temaet?
LightWord har et par funktioner, der tæller antal kommentarer. Funktionerne kaldes fra comments.php og findes i functions.php. Heri ser det ikke umiddelbart ud til, at der bliver talt på private indlæg og kommentarer.
Jeg foreslår, du besøger LightWords hjemmeside og fortæller om problemet. Så skulle det ikke undre mig, om problemet vil blive løst. Temaudviklerne er altid glade for at hjælpe, især hvis man siger, at de har så flot et tema, at man simpelt hen måtte bruge det, men ... ;-)
Alternativt kan man måske også prøve at ordne det selv, men det er bedre, hvis udvikleren selv gør det.
Skrevet 12 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.