Godaften i forummet,
Jeg håber, der er nogle derude, der kan hjælpe.
Udfordringen er, at jeg gerne vil have kun én side, hvorpå brugerne skal kunne kommentere på posts. Sitet består altså primært af sider og én af de sider skal være en decideret blog-side, hvor der skal vises posts, som der skal kunne kommenteres på af brugerne.
Tidligere har jeg slået kommentarer fra på alle sider ved at slette <?php comments_template(); ?> fra page.php i template-mappen. Jeg bruger temaet Coraline.
Nu har jeg så oploadet en ny page.php side – jeg har bare downloadet temaet på ny og taget page.php filen og oploadet til serveren og overskrevet den gamle. Derved havde jeg håbet, at kommentar-mulighederne ville komme tilbage, men det er desværre ikke.
Er der nogle bud på, hvad der kan være galt? Eller hvordan man kan sætte siden op, så den fungerer som beskrevet ovenfor?
På forhånd tusind tak for hjælpen!
Anja
Ps.: Sådan ser page.php filen ud ...
<?php
/**
* @package WordPress
* @subpackage Coraline
* @since Coraline 1.0
*/
get_header(); ?>
<div id="content-container">
<div id="content" role="main">
<?php if ( have_posts() ) while ( have_posts() ) : the_post(); ?>
<div id="post-<?php the_ID(); ?>" <?php post_class(); ?>>
<?php if ( is_front_page() ) { ?>
<h2 class="entry-title"><?php the_title(); ?></h2>
<?php } else { ?>
<h1 class="entry-title"><?php the_title(); ?></h1>
<?php } ?>
<div class="entry-content">
<?php the_content(); ?>
<?php wp_link_pages( array( 'before' => '<div class="page-link">' . __( 'Pages:', 'coraline' ), 'after' => '</div>' ) ); ?>
<?php edit_post_link( __( 'Edit', 'coraline' ), '<span class="edit-link">', '</span>' ); ?>
</div><!-- .entry-content -->
</div><!-- #post-## -->
<?php comments_template( '', true ); ?>
<?php endwhile; ?>
</div><!-- #content -->
</div><!-- #content-container -->
<?php get_sidebar(); ?>
<?php get_footer(); ?>
not a support question