Ang. min egen side http://tphoto.dk/ er der så en barmhjertig sjæl, der kan fortælle mig hvorfor jeg ikke kan får kommentarfunktionen til at fungere. Jeg har været på andre sider med samme tema og der kræves det ikke login at kommentere. Jeg kan ikke få den trælse login-funktion væk, hvilket gør at jeg selv kun kan kommentere. Det virker en smule tåbeligt. Nogle ideer.
Der er afkrydset i tillad kommentar på det enkelte indlæg og i settings i Fotofolio (temaet)
kommentarfeltet
(10 indlæg) (4 voices)-
Skrevet 12 years siden #
-
Måske WP-admin > Indstillinger > Diskussion
Skrevet 12 years siden # -
Tak til Jens Nyhavn og Jesper Karlskov for Jeres tålmodighed.
Jeg vil gerne have nogle sider som "faste sider" altså uden kommentar for neden
Min hjemmeside er "Stevelt.dk" hosted af one.com Nogle sider skal jo ikke kommenteres af almindelige brugere! Min forside har f.eks ikke noget kommentarfelt nedenunder.Skrevet 11 years siden # -
Måske kan denne hjælpe: http://www.hmnielsen.dk/wp-content/uploads/2011/08/Diskussion-kommentarer.pdf
Skrevet 11 years siden # -
Til Henning! Jeg vil have hele kommentar feltet til at forsvinde på udvalgte sider. Det forvirrer jo kun, hvis man alligevel ikke kan bruge det.
Kan man starte wordpress op med en anden database i et andet subdir. på domainet eller er der et plugin, som kan hjælpe?Skrevet 11 years siden # -
prøv ovenstående link igen - tjek dine skærmindstillinger - så er det netop muligt at fjerne kommentarfeltet på udvalgte sider.
Hej Henning! Problemet er løst. Hurra. Jeg har skiftet tema til "Weaver 2". Det "kan alt muligt" hvor man kan lave separate skabeloner for hver enkelt side.
Det "kan alt muligt" hvor man kan lave separate skabeloner for hver enkelt side.
Det kan du da i de fleste temaer, kan man ikke?
Nej det tror jeg ikke - med mindre man går ind og programmerer i PHP -
og der stiger jeg afSkrevet 11 years siden # -
Nej det tror jeg ikke - med mindre man går ind og programmerer i PHP -
og der stiger jeg afSkrevet 11 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.