Efter at have opdateret til nyeste version kan jeg ikke længere kopiere en spalte ind på en side (hverken fra Word eller Notesblok) - uden at det ændrer sig.
EX:
1. mad
2. vand
Bliver til:
1. mad 2. vand
Har du løsningen?
Hilsen Niels
Efter at have opdateret til nyeste version kan jeg ikke længere kopiere en spalte ind på en side (hverken fra Word eller Notesblok) - uden at det ændrer sig.
EX:
1. mad
2. vand
Bliver til:
1. mad 2. vand
Har du løsningen?
Hilsen Niels
Gutenberg er noget møj!
+3 millioner WP-brugere kan ikke tage fejl, for de har nemlig downloadet Classic Editor.
Hvis du ønsker at skrive i kolonner så installer pluginen Column Shortcodes den er ganske effektiv.
Er det muligt blot at gå tilbage til/skifte til den tidligere version - eller tror du, det er et problem, jeg skal forvente bliver løst.
Der er mange grunde til at der hele tiden kommer opdateringer.
Den vigtigste er, at der lukkes huller, som forhindrer uautoriseret adgang til din hjemmeside. Så jeg kan helt klart ikke anbefale at gå tilbage til en tidligere version.
Problemet som sådan bliver ikke løst direkte, derfor er der lavet en plugin.
Det er ingen skam at installere Klassisk Editor.
WP er endda blevet tvunget til at lave det som et almindeligt valg i forbindelse med opdateringer og friske installationer. (se nederst på siden /wp-admin/about.php)
Når det så er sagt, så skal man passe på når man kopierer fra et word-dokument. Man for en masse ubrugelig kode med, så derfor skal man, når man kopierer, sætte ind ind som "koderedigering".
Gutenberg er noget møj!
Jeg fandt ud af at installere 'Klassisk editor' - og mine problemer er løst.
Mange tak for hjælpen!
Niels
Du skal være logget ind for at skrive.