Hej,
det er lige gået op for mig, at når man køber noget på min Webshop og derefter går til kurven ser layoutet fuldstændigt sindssygt ud på mobilen.
Det er bare en smal bjælke.
Er der nogen der ved hvad man kan gøre? evt. noget css, eller rette noget i filerne?