Hej.
Jeg har hos Nemprogrammering.dk fået et godt råd i en af deres videoer, om at det er en god ide, at få installeret plugin Limit Login Attempts. Jeg er nu kommet i problemer efter, at have installeret det.
Jeg er blevet låst ude af min hjemmeside og kan ikke logge in igen.
Jeg har forsøgt at oprette en ny kode, men uden held. Når jeg prøver at logge in viser den, at jeg er logget ude? Håber virkelig at I kan hjælpe mig, ved ikke hvad der er gået galt. Jeg har prøvet at komme ind på min hjemmeside, siden November måned. Håber at nogle af jer herinde kan hjælpe mig.
Låst ude af Plugin
(9 indlæg) (5 voices)-
Skrevet 11 years siden #
-
Kan du ikke på loginsiden bede om at få gensendt dine login til den mail, som du oprettede under WP installationen. Det plugin er altså fint, men ikke når man ikke selv kan huske sit login,
Ejer https://web48.dkSkrevet 11 years siden # -
Kan du ikke fjerne plugin "Limit Login Attempts" via ftp.
Mvh.
Hilsen
App WebSkrevet 11 years siden # -
Jeg kan desværre ikke engang logge ind på wordpress med en ny adgangskode , når jeg prøver at logge ind viser den bare en lille rød streg uden tekst under wordpress logoet på wp login siden .
Kan man godt bruge ftp under at være logget ind på sin wordpress ?
Mange tak for jeres inputs
Skrevet 11 years siden # -
Kan man godt bruge ftp under at være logget ind på sin wordpress ?
jaMvh JohnSkrevet 11 years siden # -
Du kan gå ind på dit kontrolpanel hos udbyder. Log ind og vælg derefter file manager eller lignende. Naviger ned til wp-content/plugins og slet/omdøb plugin "Limit login attempts". Du skal evt. sætte et hak ud for mappen for at se slette/omdøb knapperne.
okay tak for svaret , når i bruger ftp bruger i så en client ? hvis ja hvilken , er ved at prøve at sætte mig ind i det :)
Evt filzilla.
Bruger selv TotalCommandor som er mere end FTP.
Skrevet 11 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.
not a support question