kan man lave en popup på sin side på wordpress. i så fald hvordan gør man det. en der ruller ned fra skærmen når man åbner siden og lander på midten. og for at fjerne den skal man trykke X i hjørnet ??
vh kasper
kan man lave en popup på sin side på wordpress. i så fald hvordan gør man det. en der ruller ned fra skærmen når man åbner siden og lander på midten. og for at fjerne den skal man trykke X i hjørnet ??
vh kasper
for skal lave en konkurrence hvor der skal være en popup med et billed der kommer og klikker man der ryger man ind på konkurrence siden
Først laver du en alm html fil og smider din tekst på.Kald den hvad du vil.
Filen uploader du.
Derefter går du ind på nedenstående link og laver din popup.
Husk at afkrydse at den skal åbne automatisk.
http://www.fg-a.com/java4.shtml
Den laver noget kode du skal smide på din side så den linker til din nye html fil (popup vinduet).
Rimeligt nemt
Nu er det ikke verdens mest "eksotiske" funktionalitet, så andre har lavet et plugin til den slags. Jeg fandt dette ved at søge på 'wordpress plugin popup page':
@Mark
Ja der kan man bare se. Jeg var i tvivl om at jeg skulle skrive at det ikke havde så meget med WP at gøre ;-)
I øvrigt en irriterende funktionalitet ;-)
@John:
Jeg er også lidt modstander af at bruge plugins til ting, der kun kræver lidt engangskodearbejde. F.eks. at bruge en favicon på sin side.
På den anden side, så tror jeg efterhånden ikke på, at du kan finde på et behov eller en funktionalitet, som er så speciel og unik, at andre ikke også har manglet den og har lavet et plugin.
En popup kan faktisk være ok til speciel information. F.eks. savner jeg det til vores bookingside, hvor det kunne være rart at gøre opmærksom på sommer- og julelukket med en popup.
Du skal være logget ind for at skrive.