Hej, jeg har fået til opgave at finde ud af hvordan man arrangerer indholdet af en medarbejder side. Hjemmesiden er Fri-stedet.dk. Medarbejderne bliver oprettet som indlæg, og derefter tilføjet en kategori "Personale", hvorefter de automatisk føjes til siden fri-stedet.dk/hvem-er-vi/personale. Man vil gerne have en metode til at arrangere om på siden så man kan bestemme hvem som kommer først.
layout af medarbejder side
(5 indlæg) (2 voices)-
Skrevet 10 years siden #
-
Hej, jeg har fået til opgave at finde ud af hvordan man arrangerer indholdet af en medarbejder side. Hjemmesiden er Fri-stedet.dk. Medarbejderne bliver oprettet som indlæg, og derefter tilføjet en kategori "Personale", hvorefter de automatisk føjes til siden fri-stedet.dk/hvem-er-vi/personale. Man vil gerne have en metode til at arrangere om på siden så man kan bestemme hvem som kommer først.
Hvis du opretter dem som Pages istedet for Posts kan du styre rækkefølgen på dem.
Skrevet 10 years siden # -
Forstået, og forsøgt. Men når jeg opretter dem som "pages" kan jeg ikke føje dem til personale kategorien så de føjes til personale siden. Og tak fordi du gider bruge tiden :)
Skrevet 10 years siden # -
Forstået, og forsøgt. Men når jeg opretter dem som "pages" kan jeg ikke føje dem til personale kategorien så de føjes til personale siden. Og tak fordi du gider bruge tiden :)
Jeg ved ikke hvordan du har lavet sitet, men man kan sagtens vælge Pages istedet for Posts.
Pages kan som udgangspunkt ikke kategoriseres. Der findes dog plugins der kan tilføje denne funktionalitet til Pages.Skrevet 10 years siden # -
Mange tak, det satte mig lidt på sporet. Jeg fandt og installerede et plugin der kan administrere og arrangere rækkefølgen af sider og indlæg.
Sagen er lukket.
Skrevet 10 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.
not a support question