Wow, nu har jeg rodet lidt rundt i det html-output din side producerer, og jeg forstår godt du har lidt svært ved at finde det rigtige sted at ændre det. Jeg ved ikke hvem der har lavet din tema, men det virker som om der er rig mulighed for at optimere på det.
Det virker som om rigtig mange ting bliver kaldt flere gange, f.eks. Google analytics, og så virker det om som om der er ret mange forskellige gallerier og slidere inkluderet, jeg er ikke sikker på du rent faktisk bruger så mange. Men det vil være en større opgave at rydde op i.
Men til dit egentlige spørgsmål, så kigger du det forkerte sted. Du har et slideshow der ændrer sig løbende, det er ikke noget css kan håndtere. Det foregår i JavaScript, så det er dine javascript funktioner du skal rode rundt i, for at finde ud af hvor dine billeder bliver inkluderet. Hvis du er heldig har dit tema eller dit slideshow plugin en indstilling i wp-admin hvor du kan ændre det, ellers bliver det et spørgsmål om at sidde og rode rundt i selve koden, og håbe du kan finde det.