Har installeret to nye sider, men de vises ikke under forældre - menuen?
Hvad er gået galt, jeg kan ikke få dem vist front-end?
afdk.dk
Menubjælker vises ikke
(32 indlæg) (4 voices)-
Skrevet 15 years siden #
-
Kender ikke dit thema.
Men hvis du bruger WP's indbyggede menufunktion, så kan det være her du har "glemt" et eller andet.Skrevet 15 years siden # -
jeg har siddet og stirret mig blind på hvad, kan det være fordi en opdatering til seneste version er kommet i mellem? bruger afdk 1.0
Skrevet 15 years siden # -
Jeg er stadig ikke med på, hvilket thema ??????????????????
Jeg er stadig ikke med på, hvilket thema ??????????????????
afdk 1.0 er et specialt udviklet tema til sitet.
Kan det tænkes, at du ikke har fået udgivet/offentliggjort siderne?
Øh jeg ved ikke lige hvor jeg skal finde navnet på temaet for siden - står det et eller andet sted??
Siderne står som udgivet og offentliggjort back-end....Skrevet 15 years siden # -
Tror det står under Udseende -> Temaer (hvis du bruger den danske version af WP)
Øh jeg ved ikke lige hvor jeg skal finde navnet på temaet for siden - står det et eller andet sted??
Det står i denne fil:
http://www.afdk.dk/wp-content/themes/afdk/style.css
/*
Theme Name: AFDK
Description: Skabelonen for afdk.dk.
Version: 1.0
Author: Rasmus Jakobsen
*/Siderne står som udgivet og offentliggjort back-end....
Ja, så burde de også dukke op i menuen.
Hvordan har du lavet menuen?Skrevet 15 years siden # -
Menuen er lavet som vist på forsiden..Under Klubben er der lavet 6 undermenuer Bestyrelse etc. og under Generalforsamlinger skal de to sider så være, Kampfordelerens beretning og Kontingentsatser, de vises backend men ikke frontend, og jeg er helt blank med hvad der er galt....
Er det ikke ligegyldig om det er Forefox, Internet Explorer eller Chrome, den både opdateres og vises?Skrevet 15 years siden # -
Og så den helt banale: Er du sikker på, at det er sider og ikke indlæg du har oprettet.
Blot for at få udelukket flest mulige "fejlmuligheder"Skrevet 15 years siden # -
ja det cms systemet = sider
Du kunne evt. prøve at skifte til WP's standardthema "Twenty ten". Det thema er uden fejl.
Du har (og havde for omkring 5 mdr. siden) over 30 fejl i dit. Måske er det grunden til problemerne.Skrevet 15 years siden # -
Nu er jeg ikke verdensmester i WP, men hvis det kan anvendes med alle de ting jeg pt. har på det nuværende tema, så er det en overvejelse værd...Kan man bare godt skifte tema uden alt forsvinder???
Ok jeg har så skiftet til "Twenty ten" - men den alleøverste bjælke bryder jeg mig ikke om...Hvordan får jeg skiftet den ud, f.eks med det tidligere billede....?? - husk jeg er ikke den bedste til koderne...
Hvad der skete sidst for 5 mdr. siden er også foregået, uden at jeg har fået en forklaring....
Det er blevet sent og jeg er gået tilbage til det gamle igen, jeg kunne ikke umiddelbart overskue alle de ændringer som skal laves...
Har forsøgt at afinstallere, slette og oprette siderne igen, forgæves...
30 fejl det var mange....Skrevet 15 years siden # -
Spørgsmål: De sider du manglede, er de dukket op nu ????????
Billedet skiftes under udseende > HeaderSkrevet 15 years siden # -
Ja det er sikkert fint nok temaet "Twenty ten", men jeg håber da stadig at nogen kan komme med ideer til hvad der er årsagen til at de to sider ikke kan vises i det nuværende tema...Hvis der i koden er 30 fejl, det er sikkert meget grimt, men hvilke dele er det så, der skal rettes?
Jeg savner lidt oplysning om hvor der skal rettes og fejlenes karakter...Skrevet 15 years siden # -
Jeg er langt fra gode venner med koder, men har efterhånden lært at det kan være en rigtig god ide at bruge denne: http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fwww.afdk.dk&charset=%28detect+automatically%29&doctype=Inline&group=0&user-agent=W3C_Validator%2F1.2
Det er langt fra sikkert, at det har den store betydning. det må du have andre til at se på.Skrevet 15 years siden # -
Det vil jeg studere nærmere, jeg synes om ikke andet så kan det blive bedre...
Tak for det Henning..Jeg skal lige være sikker på at det til Forside Page Template (forside.php)??Skrevet 15 years siden # -
Jeg kan slet ikke oprette sider mere så de kan ses front end....
Det bliver du vist nødt til at uddybe lidt nærmere.
Ja i mit tema afdk.dk har jeg oprettet Sider med en forældre, de vises ikke...
Hvis du bruger WP's menufunktion (brugerdefineret menu) skal du huske at undersider også skal tilføjes.
Den menufunktion som er anvendt til at danne siderne er "Sider" og ja det må være fra WP´s menufunktion, eller også forstår jeg ikke hvad du mener...forældre til siderne som ikke vises er "Generalforsamlinger" og forældre til denne er "Klubben"...spændende at de vises når jeg er logget ind for at redigere, men når de skal vises offentligt er de ikke med....
Hvis jeg forstår dig ret, så virker menuen som forventet, når du er logget ind, men ikke når du er logget ud ?????????
Hvis det er korrekt opfattet, så vil mit gæt være, at du har et problem et eller andet sted i dit tema.Skrevet 15 years siden # -
Det tror jeg du har ret i, spørgsmålet er så bare hvor fejlen kan være...Du har jo nævnt de 33 fejl, men hørte de til AFDK: Forside sideskabelonen eller et andet sted, det blev jeg ikke klog på?? Det har jo virket hidtil, uden de store tiltag, så det tror jeg ikke betyder så meget...
Spørgsmålet er mere med temaet og de der kategorier hvor jeg slettede noget på et tidspunkt, men det mener jeg nu blev genoprettet....Det underlige er søger du efter Kampfordelerens beretning 2011, i søgefeltet så kommer den frem.....Men finde den via Klubben - Generalforsamlinger og så skulle den komme, men nej....
Opdateringen til 3.1 er nok årsagen, men hvordan genvinder man noget som er mistet, det kan man vel ikke?? Jeg må indrømme at de beskrivelser jeg har set på, hvordan opdateringerne skal foregå, er meget langhårede for autodidakte og ikke-nørdede, jeg fatter det ganske enkelt ikke...Skrevet 15 years siden # -
Selvom du måske ikke bryder dig om udseendet, så prøv at skifte til WP's standardtema Twenty Ten. På den måde begynder du at få afgrænset, hvor problemet evt ligger.
Selvom du måske ikke bryder dig om udseendet, så prøv at skifte til WP's standardtema Twenty Ten. På den måde begynder du at få afgrænset, hvor problemet evt ligger.
Jeg synes ikke Twenty Ten understøtter video?
Hvad er fejl 404 - ikke fundet?Skrevet 15 years siden # -
Virker din menu som forventet med standardtemaet ???
Nej det er meget anderledes, video er der ikke, og de sider som manglede før er der heller ikke nu...men jeg har da eksperimenteret og skiftet header-billede...men er nu tilbage igen i det oprindelige tema
Skrevet 15 years siden #
Svar »
Du skal være logget ind for at skrive.
not a support question