Hej
Jeg har en wordpress side kørende hos ONE.COM.
Jeg har aktiveret at der skal komme mails ved nye kommentarer m.m.
Jeg bruger plugin'et "Easy WP SMTP" og har haft det til at fungere med gmail ved tidligere udbyder. Nu skal jeg dog sende til en one.com e-mail adresse. Sådan en har jeg oprettet og jeg kan sende mail via test funktionen i "Easy WP SMTP" plugin'et.
Jeg har ændret administrations e-mail i wordpress til at være den nye one.com e-mail.
Lige gyldigt hvad jeg gør, så kommer der ingen mail når der er nogen der kommenterer på mine indlæg.
Jeg er forvirret. Nogle der kan guide mig på vej?
Min side sender ikke mail ved nye kommentarer m.m.
(8 indlæg) (2 voices)-
Skrevet 6 years siden #
-
Er det nødvendigt med en plugin for at sende email advarsel ved kommentar?
Jeg bruger altid standard indstillingen.
Kontrolpanel / indstillinger / Diskussion / Send mig email når:Måske er det noget Cron-job noget? Tillader one.com Cron-job?
Skrevet 6 years siden # -
Jeg har lige deaktiveret plugin'et, men der kommer stadig ikke e-mails.
Jeg har også den der e-mail subscription fra jetpack kørende og hvis jeg tilmelder e-mails her så kommer der en tilmeldings e-mail til dem. Men e-mail til kommentarer kommer aldrig.Det er indstillinger - generelt - e-mail adresse der er den adresse det bliver sendt til ik?
"Det er indstillinger - generelt - e-mail adresse der er den adresse det bliver sendt til ik? "
Jo, men bemærk vejledningsteksten under din email-adresse.Men, hvad har du markeret i
Kontrolpanel / indstillinger / Diskussion / Send mig email når:Skrevet 6 years siden # -
Den er godkendt og der er hak i begge udfor "Send mig email når:"
Jeg har ingen umiddelbar løsning på dit problem.
Er der skrevet kommentarer fra andre end dig selv?
Hvor kan jeg skrive en kommentar?
siden hedder team-emilie.dk
jeg har sat en kommentar på din side.
(Det var meget kompliceret - jeg måtte prøve 2 gange før jeg blev accepteret. Hvorfor skal man taste en hjemmeside ind?)
Skrevet 6 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.