Hej,
Jeg er ved at lave en webshop med woocommerce i wordpress, og jeg opdagede lige at priserne står eksl moms på webshoppen og momsen bliver så lagt til ved betaling. Da jeg sælger til private skal dette naturligvis laves om så priserne der vises på webshoppen er inkl moms.
under woocommerce - indstillinger - moms er der en boks hvor man kan tikke af om man skriver priserne inkl eller eksl moms, her er den tikket af som at jeg skriver priser eksl moms hvilket jo er forkert, men jeg kan ikke ændre det. Hvordan gør jeg det?
Jeg blev ikke spurgt om det under opsætningen..
Hilsen Nicole
Moms
(7 indlæg) (3 voices)-
Skrevet 6 years siden #
-
Du skal kunne ændre det. Hvad har du af plugins installeret ?
Prøv at deaktivere alle, og se om det gør en forskel.
Og WP / plugins er alt opdateret ?
Skrevet 6 years siden # -
Under Kontrolpanel/Woocommerce/Indstillinger/Generelt skal "Aktivér moms" ikke være markeret.
Hvis "Aktiver moms" er markeret, er der et faneblad kaldet Moms. Her kan du vælge om priser skal vises med eller uden moms. (Der er flere indstillinger, så læs grundigt.)
Jeg ved ikke om hvad der sker hvis man har sat varer i shoppen og derefter ændrer indstilling.
Tak for svar.
Jeg har opdateret det hele så der burde ikke være noget der.
'aktiver moms' er markeret, men når jeg gør så den ikke er markeret og trykker gem ændringer, så bliver den markeret igen og jeg kan stadig ikke ændre det med om priserne er skrevet inkl eller eksl moms på webshoppen. Hvad kan jeg gøre ved det?
Jeg har installeret følgende plugins:
woocommerce
shop page wp
store one extension
Forskellige woocommerce plugins som woocommerce admin, woocommerce services og woocommerce paypal checkout gatewaySkrevet 6 years siden # -
Jeg har fundet ud af det, jeg deaktiverede et plugin (woocommerce services) og så virkede det, tak for hjælpen! :)
Glimrende :-)
Skrevet 6 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.