Hej WP'ere!
Alletiders site I har her! Og nu har jeg også fundet vej hertil med en udfordring (i hvert fald for mig).
Jeg har en blog på mit site som er hosted af One.com. Denne blog er lavet i WP og fungerer sådan set fint. Men så læste jeg noget om det hersens Multisite og tænkte, at jeg ville prøve det. Det gik også første gang, omend noget ændrede alle mine æøå'er til underlige tegn. Jeg kunne dog godt skrive med æøå i nye indlæg, så det var til at leve med. Men... De nye sites, jeg gerne ville oprette kom efter min nuværende blog, og det ville jeg gerne være fri for, så jeg prøvede at flytte bloggen og så prøve at starte forfra - men denne gang, ville det ikke virke. Så nu vil jeg prøve at præsentere mit ønske for jer, og se, om I måske kan se en løsning, jeg ikke kan:
Nu har jeg:
chmohn.dk - tomt site.
chmohn.dk/blog - min velfungerende blog.
Det jeg gerne vil have:
chmohn.dk - en WP installation, som jeg kan bruge til andre ting end blog-elementer.
chmohn.dk/blog - min nuværende, velfungerende blog
Altså: Er det muligt på en eller anden måde at oprette en ny WP "baglæns" til domæne-roden i stedet for at lægge den som et underdomæne til /blog/nyPWinstallation?
Giver det mening? Jeg har opdateret til WP 3.2.1, og alt er tilsyneladende velfungerende for øjeblikket.
Jeg håber I kan hjælpe mig lidt i gang :)
Mvh
Christian
resolved