Når min side vises vil jeg gerne have at der spiller et stykke musik. Det skal kun kunne høres. Ønsker altså ikke at der vises en player. Samtidig vil jeg gerne vise en "muteknap".
Jeg er gået lidt død i dette så forslag/ideer modtaget meget gerne.
Når min side vises vil jeg gerne have at der spiller et stykke musik. Det skal kun kunne høres. Ønsker altså ikke at der vises en player. Samtidig vil jeg gerne vise en "muteknap".
Jeg er gået lidt død i dette så forslag/ideer modtaget meget gerne.
Lad vær!
Ramler jeg ind på en side med musik, uden at jeg forventede det, så smutter jeg lige med det samme.
I øvrigt bliver load-tiden forværret, hvilket også er et irritationsmoment, både for brugeren men også for Google.
@jean
Du har fuldstændig ret. Ville gerne prøve det, men overvejer også om den besøgende selv aktivt skal klikke et eller andet for at igangsætte musikken (som KUN skal køre i baggrunden). Ikke noget med at vise en medieplayer, men dog en lille knap til start/stop.
@jmorten
Det er noget html - jeg skal vel bruge noget PHP? som jeg ikke ved ret meget om.
Jeg sidder tit og ofte og hører musik på min pc medens jeg surfer, og hjemmesider med musik der pludselig giver mig et chock besøges ikke mere ;-)
Ville gerne prøve det, men overvejer også om den besøgende selv aktivt skal klikke et eller andet for at igangsætte musikken (som KUN skal køre i baggrunden). Ikke noget med at vise en medieplayer, men dog en lille knap til start/stop?????
Du skal være logget ind for at skrive.