Jeg har pudsigt nok en lignende fejl i ver. 2.3.3 (dansk) -Jeg kan simpelthen ikke få lov til at lave et gallery. Jeg får følgende fejlmeddelselse:
Warning: is_dir() [function.is-dir]: Stat failed for /usr/home/dan10571/public_html/bakke/wp-content/gallery/fest (errno=13 - Permission denied) in /usr/home/dan10571/public_html/bakke/wp-content/plugins/nextgen-gallery/admin/functions.php on line 43
Warning: is_dir() [function.is-dir]: Stat failed for /usr/home/dan10571/public_html/bakke/wp-content/gallery/fest/thumbs (errno=13 - Permission denied) in /usr/home/dan10571/public_html/bakke/wp-content/plugins/nextgen-gallery/admin/functions.php on line 53
Warning: is_dir() [function.is-dir]: Stat failed for /usr/home/dan10571/public_html/bakke/wp-content/gallery/fest (errno=13 - Permission denied) in /usr/home/dan10571/public_html/bakke/wp-includes/functions.php on line 957
samt:
Unable to create directory wp-content/gallery/fest!
Directory wp-content/gallery/fest is not writeable !
Unable to create directory wp-content/gallery/fest/thumbs !
jeg har også lavet om i permissions men intet hjælper. Min server kører med safemode OFF så der ligger hunden ikke begravet.
????
Claus.