Yes, har set knappen og fristes...
Men tøver da jeg ikke ved om den bare køre sømløst videre.
Nogen erfaringer?
Tak.
Yes, har set knappen og fristes...
Men tøver da jeg ikke ved om den bare køre sømløst videre.
Nogen erfaringer?
Tak.
Jeg har opgraderet flere sites. Har også lavet flere "friske" installationer, herunder et par Multi Sites.
Alt ser godt ud.
Bemærk dog, at den jo ikke findes på dansk endnu.
... medmindre man selv exportere fra glotpres og konvertere via lokal poeditor :p
Jeg har lige opdateret min http://photo.jint.dk og det kørte aldeles smertefrit.
folk "derude" oplever typisk problemer med plugins der er inkompatible og som giver problemer med at logge ind til kontrolpanelet bagefter etc. - i opgraderingsanvisningen står der også at man bør man følge 2 skridt hvis man vil være sikker:
1) Tag nu lige en backup af både filer + database FØR opgraderingen
2) Deaktiver alle plugins
herefter foretages opgraderingen, og plugin(s) aktiveres igen.
Jeg har opdateret min egen blog: forsejt.dk samt et par andre.
Jeg har mangle problemer med min egen, efter opdateringen virker backend shadowboksen ikke mere, fx når jeg skal lægge billeder ind åbnes upload-vinduet i samme browser vindue som jeg arbejder med.
Jeg kan heller ikke bruge 'tags' mere.
De 4 andre blogs/hjemmesider jeg har opdateret har ingen problemer overhoved.
Tja... jeg skal nok lave en hardreset, hjemmesiden har 30 plugins og har haft over 100 aktive(ikke på engang) Jeg tester alt her :)
Tror jeg venter på hr Gazel ;-)
Jeg har lavet en frisk installation på Engelsk for at komme igang med de nye funktioner, den virker upåklageligt, tilmed på et domæne med æ.
Har leget lidt med custom posts men har ikke kunne får permanent links til at fungere den vej, så har droppet det igen - da funktionen nemt ville kunne løses med den nye menu manager som virkeligt er god!
Du skal være logget ind for at skrive.