Jeg har installeret all in one seo, for at gøre noget seo for min blog, men bliver lidt usikker på hvordan jeg konfigurerer og bruger det.
Jeg har søgt i forummet og fundet frem til, at jeg er tjent med at afkrydse, Use noindex for Categories og det samme for Archives, det skulle være for at undgå dubletter, så langt så godt.
Hvad med, Use noindex for Tag Archives: er der fare for dubletter her, hvis den ikke er afkrydset?
Så er der søgeord, jeg har sat kryds i Use Tags for META keywords: Så skal jeg ikke skrive søgeord i det SEO felt der er nederst på skærmen? eller?
Et kryds er også sat i Dynamically Generate Keywords for Posts Page: Støder det sammen med krydset i META keywords?
Der er et felt hvor det er muligt at udelukke sider fra SEO, går ud fra at det gøres ved at skrive sidens url, men hvilke typer af sider kan det være der skal udelukkes?
Og så til sidst, det er også muligt at tilføje en titel nederst på skærmen, men hvis jeg bruger titelfeltet øverst, så skal der da ikke tilføjes en titel nederst, skal der?
Jeg finder SEO lidt svært, i princippet forstår jeg udmærket, men i praksis er det noget andet. Så jeg håber på at der er hjælp at hente her, det plejer der jo at være :)
På forhånd tak for enhver hjælp.
Med venlig hilsen dadman
not a support question