Hej,
Jeg har lavet en blog for nogle veninder. Der er nogle små features jeg ikke kan finde ud af.
1. Jeg har lagt nogle billeder ud i højre kolonne af blog'en, ganske alm. via en text widget (de linker så til en af siderne på blog'en). Nu har jeg fundet ud af at jeg godt kunne tænke mig at disse billeder skiftede tilfældigt. Hvordan går jeg det? Har kigget efter plugin og widgets og fundet et par stykker jeg desværre ikke kan finde ud af. Er der en MEGET nem måde at gøre det på?
2. I en anden widget har jeg archive. De ligger som månedsbaseret drop down. Jeg har læst lidt om at jeg kan få det ændret til årsbaseret. Men hvordan?
3. Sidst men ikke mindst, så har jeg nogle billeder jeg godt kunne tænke mig at have på en af siderne. Disse billeder skal være med tekst til højre for og så nedenunder. Jeg har prøvet mig frem med diverse imagemanagers, men jeg kan ikke få det til at virke. Har også forsøgt mig i dreamweaver og så copy/paste det ind i siden. Men det virker ikke. Det gør det heller ikke i dreamweaver, hvilket nok skyldes at jeg ingen forstand har på kodning.
Er der nogen der kan hjælpe mig? På forhånd tak.
not resolved