Hejsa,
Jeg er nybegynder i WordPress! Helt og aldeles - kører på dag 1, og har derfor brug for gode råd. (Kender andre web-systemer, men altså ikke WordPress).
Mit behov:
Jeg skal lave en hjemmeside til vores kolonihaveforening bestående af 130 haver (brugere). Haveforeningen er opdelt i 4 veje.
Min ide er at opbygge siden således:
- Hver have skal have en SIDE, hvor havemedlemmet kan præsentere sin have og sig selv
Der skal knyttes en Indlægs-kategori til haven, så andre brugere kan kommentere haven.
- Derudover skal det samme være gældende for Bestyrelsens SIDE.
Til sidst en generel indlægs-blog.
Kan WP styres sådan, at det kun er ADMIN og det enkelte havemedlem, der kan rette i siden, mens alle brugere, der registerer sig på sitet kan kommentere den. Altså sådan at "Fru Jensen i Have 70" kun kan rette i side 70 + skrive indlæg hvor som helst, at "Anton Jepsen i have 67" kun kan rette i have 67 + skrive indlæg hvor som helst.?
BBPRESS?
Eller skal jeg i stedt kigge på bbpress og bruge forum til formålet?
Kan bbpress's indeholde et "startindlæg", der er fast for det pågældende forum og så indlæg efterfølgende?
MULTISITE?
Det er vel ikke det? Det virker overkill, da hver have jo kun skal have en statisk side + mulihged for at skrive / få indlæg.
Som I kan se, så "roder" jeg noget rundt i begreberne, så derfor er alle gode råd velkomne! + Gerne et par hint til et eller flere themaer, der kan pakke sitet ind og efterfølgende nem at håndtere!
På forhånd tak.
"Nybyggeren"
not a support question