Hej Alle,
Jeg har hjemmesiden NemProgrammering.dk, hvor vi udbyder gratis videokurser til alle der gider at se dem ;-)
Vi har idag lancerert et nyt kursus om Excel. I kan finde det her: Excel kursus
Hvad synes i? Tror i det er noget som folk vil kunne bruge og få noget ud af?
På forhånd tak!
not a support question