Hvordan gemmer jeg ændringerne når jeg retter mine widgets til i version 2.5? Jeg har rettet til og det står fint nåt jeg tjekker tekst-widget'en men man kan ikke se det på bloggen...
Edit: Mit panel ligner heller ikke dette.
hmm...
Den eneste kommentar jeg, komme med er, at mit widget panel ser sådan ud.
Og at ved mig skal jeg trykke på [Skift] for at gemme den enkelte widget ændring og derefter på [gem ændringer]
Jeg har skift knappen men ikke [gem ændringer]. Hvor ligger den fil der styrer det - den må jo kunne tilføjes...
Slet ingen bud på hvilken fil jeg mangler?
Du skulle meget gerne have [gem ændringer]
kan du tage et screenshot af din widgets side?
Du skulle meget gerne have [gem ændringer]
kan du tage et screenshot af din widgets side?
Ingen gem ændringer - desværre.
Den vil heller ikke blive vist på det screenshot du har lagt ind.
Under listen af "nuværende widgets" står gem ændringer.
Altså helt under den nederste. Den gemmer ændringer i alle widgets.
For at komme videre fra dit screenshot, skal du trykke på "Skift" og så skulle alle dine widgets gerne være foldet sammen.
Så kan du se "Gem ændringer".
Den vil heller ikke blive vist på det screenshot du har lagt ind.
Under listen af "nuværende widgets" står gem ændringer.
Altså helt under den nederste. Den gemmer ændringer i alle widgets.
For at komme videre fra dit screenshot, skal du trykke på "Skift" og så skulle alle dine widgets gerne være foldet sammen.
Så kan du se "Gem ændringer".
Den er der altså ikke - under den liste er der bare en blå boks:
Det er sgu sært...
hvad når du opdatere med 2.5.1?
Det er sgu sært...
hvad når du opdatere med 2.5.1?
Jeg har også undret mig, meget! Jeg har ikke turdet opdatere endnu, jeg kører jo dansk tema og umiddelbart har jeg kun set den engelske udgave. Jeg har dog tænkt på at prøve at opdatere med 2.5 og overskrive filer, har bare ikke fået det gjort...
Jeg prøvede at genindstallere version 2.5 uden at det løste problemet. Så prøvede jeg med 2.5.1 og nu virker det. Jeg har godt nok nogle problemer med "seneste kommentarer" plugin'et, men det skyldes sandsynligvis mine problemer med api-key'en. Skønt at widgets nu kan opdateres :-)
Du skal være logget ind for at skrive.