Jeg har lige opdateret WP - og kan nu ikke finde min DIVI-builder... Hvordan finder jeg den, når jeg skal ændre mine sider?
Mvh AnneV
Jeg har lige opdateret WP - og kan nu ikke finde min DIVI-builder... Hvordan finder jeg den, når jeg skal ændre mine sider?
Mvh AnneV
Du skal slå den til under theme settings - builder - advanced.
Classic builder skal være valgt - Så virker den igen :-)
Tak for det, stjans -det hjalp på den måde, at nu kan jeg i hvert fald bruge DIVI visual builder.
Jeg har flere hjemmesider, og den nyeste hj.side benytter visual builder, men jeg har med vilje beholdt 'blokbuilderen' (eller hvad det nu hedder) på den hj.side, jeg taler om her. Det er jeg stadig mest sikker i... og nu er jeg altså lidt på 'glatis'.
Jeg ku ikke rigtig finde 'classic builder' nogen steder. Hvor finder jeg (tilbage til) den?
Jeg kender ikke så mange fagudtryk, så måske forstår du ikke helt, hvad jeg mener...??
Hej Anne
Jo jeg forstår hvad du mener - builderen i back-end formoder jeg :-):
Divi - temaindstillinger - og så i toppen: builder - avanceret. Her skal Enable classic editor være valgt sammen med statisk CSS (øverst). Resten skal ike være hakket af.
Hej stjans
Tak for din tålmodighed :-)
Det virker... når jeg åbner allerede etablerede kladde-sider, men når jeg tilføjer en ny side, så får jeg ikke muligheden for at vælge DIVI - jeg kan kun benytte den alm. WP.
Det er lidt som at gå i stå med sin bil... når man kun ved, hvordan den skal køres, men ikke aner, hvad der kan være galt, når den ikke vil køre længere... og det ikke er benzinen :-(
stjans... jeg fandt den :-))))
Jamen det er jo glimrende :-).
Der findes i øvrigt et stort dansk Divi miljø på FaceBook, hvis du er interesseret.
Du skal være logget ind for at skrive.