Hej
Jeg har problemer med at redigere min hjemmeside. Når jeg går ind under "Sider" - "Alle sider" - og vælger en side, jeg ønsker at redigere, så får jeg ovennævnte melding, når jeg ønsker at opdatere. Dette problem har jeg ikke haft tidligere. Er der nogen, der kan hjælpe med dette? På forhånd mange tak.
Opdatering mislykkedes. Fejlmeddelelse: Svaret er ikke et gyldigt JSON svar.
(5 indlæg) (5 voices)-
Skrevet 2 years siden #
-
Mjah - har du hentet noget layout som du ønsker at bruge på dine sider ?.
JSON filer er normalt pre-designede layouts.
Prøv evt. at slette det hentede (hvis du har hentet noget) og forsøg med en helt tom side.
Virker dette, så er JSON filen sikkert beskadiget.
Skrevet 2 years siden # -
Hej
Jeg har ligeledes fejlmeldingen -Svaret er ikke et gyldigt JSON svar - men er måske lidt tung, for jeg kan ikke læse mig til hvad jeg skal gøre som simpel bruger af Wordpress
Skrevet 1 year siden # -
Jeg sidder med samme problem, ser frem til en løsning om der er en der vil hjælpe.
Er novice her.
VH NielsSkrevet 1 year siden # -
@Bovien og
@NEriksenI bliver nød til at give nogle flere oplysninger:
Hvornår og hvordan er fejlen opstået?
Er fejlen opstået efter opdatering af WP, en plugin eller et tema?
Er fejlen opstået efter introduktion af en ny plugin eller ændring af tema-indstillinger?Standard fejlsøgning:
1) genindlæse WP? (kontrolpanel/opdateringer)
2) skift til standardtema (Twenty-et-eller-andet). Er fejlen er væk, skal det oprindelige tema genindlæses, opdateres eller erstattes af nyt
3) deaktiver alle plugin og gen-aktiver en ad gangen indtil fejlen kommer igen. den fejl-befængte plugin erstattes af en anden.PS.
1) man skal altid skrive adressen på den hjemmeside man vil have hjælp til
2) Undlad venligst at skrive i gamle tråde - opret jeres egen. Det er ikke sikkert at problemet er det samme og løsningen derfor heller ikke.Skrevet 1 year siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.