Hej.
Jeg kunne godt tænke mig at alle mine indlæg i kategorien Akvaristik kom ind på siden "Akvaristik" men også blev vist på Home, så Home kunne bruges som en slags opsamlingssted for alle mine indlæg.
Er dette muligt?
Hej.
Jeg kunne godt tænke mig at alle mine indlæg i kategorien Akvaristik kom ind på siden "Akvaristik" men også blev vist på Home, så Home kunne bruges som en slags opsamlingssted for alle mine indlæg.
Er dette muligt?
Ikke på en ligetil måde. 'Akvaristisk' er en Side og 'Home' er en blog med indlæg.
Det nemmeste er at have en standardkategori, som du har nu på 'Home', og så oprette kategorien 'Akvarisk' og så droppe 'Akvarisk' som 'Side'. I din Sidebar kan du så lave en en liste over kategorier, så almindelige indlæg og 'Akvarisk' står hver for sig.
Alternativt skal du lave en page skabelon, der viser en blog. Det kan også lade sig gøre, men du skal dykke lidt ned i codex'et. Lave et tag, der hedder noget med if is_page('akvarisk') [hiv akvariskbloggen ind]. Prøv at læse om Conditional tags.
Det er mit bedste bud. Du ønsker at blande Sider og Indlæg og det holder WordPress skarpt adskildt.
Jeg kan ikke sige mere før jeg selv har rodet med det, hvilket jeg kommer til snart, hvor jeg skal lave noget, der minder om.
Problemet er lidt at mine kategorier ikke bliver vist på forsiden.
Se evt. selv: http://www.dyrepasserassistent.dk
Det er fordi, der ikke står noget i dine kategorier, vil jeg tro.
Du skal være logget ind for at skrive.