Hej
Jeg køre en wordpress 2.3.2 og skal opgraderer den til 2.3.3 - hvordan gør man det?
Hvordan tager jeg en backup af min website inden jeg går igang med en opgradering?
Håber nogen kan hjælpe.
marianne/www.fremilyset.dk
opgradering til 2.3.3
(9 indlæg) (5 voices)-
Skrevet 15 years siden #
-
Hej Marianne
WordPress har sit egen eksportfunktion, som du kan bruge, hvis du vil have backup.
Jeg tror nu ikke, du behøver tage backup for en så forholdsvis lille opdatering, som 2.3.2-2.3.3 er... men gør det måske for en sikkerheds skyld.. backups er altid gode at have :-)
Du kan evt. overveje at deaktivere alle dine plugins, inden du gennemfører opdateringen
// Lars
Skrevet 15 years siden # -
Hej
Det er intet problem at opgradere til den nye version, når du kører 2.3.2.
Det er bare at oploade, de nye filer, til dit domæne. Du behøver ikke at deaktivere dine plugins. Du kan endvidere tjekke kompatibiliteten for dine plugins på http://codex.wordpress.org/User:Matt/2.0_Plugin_Compatibility
Men uanset hvad, er det altid en rigtig god idé jævnligt at tage backup af dine filer.
Tak for de gode råd - men hvordan tager man en backup?
Jeg har fundet Renés indlæg om wordpress 2.3 på dansk og alt det jeg skal gøre i behørig rækkefølge og han nævner også backup - men hvordan gør man det.........
Stort hjælp nu............ haster
Jeg har du downloaded den nye version og overskrevet den gamle - og nu er wordpressen død - hvad gør jeg lige forkert her - i skriver det er nemt - jeg har fulgt indstruktionerne - men et eller andet gør jeg forkert???????Skrevet 15 years siden # -
Hvad er den præcise url til dit websted?
Hvad, helt præcist, har du gjort? Det er nemt, ja, men man skal gøre det rigtigt.
Har du kørt upgrade-scriptet?
jeg gjorde præcis som der stod - men jeg nåede aldrig at køre upgrade - før den giver fejl og jeg slet ikke kan komme ind på min wordpress- adm.
Min url er: http://www.fremilyset.dk - min mail er mmorsing@webspeed.dk
Jeg har nu gjort det at jeg har taget backup af wordpressen - fjernet min wordpress og forsøgt at geninstallerer Wp - men den er helt færdig - HJÆLPSkrevet 15 years siden # -
Du ser ud til at fået gang i siden igen. Tør man spørge efter, hvad der skete, så vi andre ikke ender i samme situation?
Skrevet 15 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.