Dette indlæg hører egentlig til under Themaer og ikke under indstallering. Beklager fejlen, vil moderator ikke lige flytte det ;-)
På forhånd tak :-)
Jeg har fået en idé til en feature på mit website/blog, som jeg synes kunne være smart.
Det jeg forestiller mig er at når jeg logger ind på wordpress som admin, så står der i et lille tekst felt at webmasteren er ved at redigerer sitet, hvorfor der kan forekomme uregelmæssigheder.
Når jeg er logget ind som skribent, skal der i samme tekstfelt i stedet stå at >>Brugernavn<< er ved at skrive en artikel.
Når jeg ikke er logget ind skal der i tekstfeltet stå hvornår siden sidst er opdateret.
Jeg har tænkt på at jeg vha. widget funktionen kan lave et tekstfelt og placerer det øverst i min sidebar. I denne widget kan jeg så tilføje den kode der er nødvendig for at de informationer fremkommer.
Det må være noget med nogle "If ...et eller andet....så....et eller andet....ellers...et eller andet."
Men helt hvordan, ja det er jeg ret blank i forhold til.
En anden ting er at jeg formentlig skal ind i selve wordpress for at finde de nøvendige informationer. Altså omkring om der er logget nogen ind, og hvilket brugernavn vedkommende i såfald har. Altså om det er admin, eller en skribent osv.
Men hvor finder jeg de informationer ?
Jeg er godt klar over at min "lille" idé kræver et lidt større arbejde.
Men jeg ville blive glad for bare en smule vejledning.
God weekend foresten :-)
/Roar