Hejsa !
Måske en lidt dum overskrift, men her er den rette problemstilling:
Vi kører en hjemmeside omhandlende lokal fodbold (hidtil primært omkring Køge og det østlige sjælland). Nu skal vi til at udvide, og vi skal dække: Hovedstaden samt Nordsjælland. Desuden får vi muligvis andre/flere sportsgrene indover også.
Men problemet er at folk omkring Køge, nok ikke interesserer sig for nyheder i Nordsjælland og omvendt, hvorfor min idé var at skabe underliggende selvstændige sites for hver region og for hver sportsgren.
Jeg kan sagtens finde ud af at oprette flere WP-sider på samme domain i forskellige under-biblioteker, men mit problem er at jeg gerne vil have at de skal være FULDSTÆNDIG ENS mht. design, layout, kategorier mv.
Altså blot data (artiklerne) skal være forskellige.
Jeg er nu gået igang med at oprette et under-bibliotek med en "MASTER" til disse nye WP-sider, men spørgsmålet er hvordan jeg nemmest muligt (UDEN at skulle sidde og bruge en eftermiddag på at oprette) får kopieret disse til nye sider osv.
Jeg ved at der skal rettes i database-prefix for hver side under wp-config.php, men det virker tilsyneladende ikke blot med en copy & paste samt lige ændre i wp-config.
Håber der er nogen som har en nem/enkel løsning til denne "lille" opgave :-)
På forhånd tak.
not a support question