Hejsa
Jeg har prøvet at opsætte min blog i nogen tid nu, men da jeg har en masse andet at rode med også synes jeg aldrig jeg får tiden til rigtigt at grave mig ned i det.
Og nu er min egen computer blevet smadret i mellemtiden, og vil gerne have det sat op en gang for alle.
Derfor vil jeg gerne høre om nogen evt. vil lave den opsætning for mig for lidt penge.
Det drejer sig om domænet dotwest.dk.
Der skal være en side med en blog på som jeg gerne ville have på blog.dotwest.dk.
Det hele er købt hos surftown.
Meningen er at jeg vil gerne have min blog opdelt således der er flere faner for gruppering.
Det jeg ønsker er følgende:
1) Min almindelige blog som jeg kan skrive alt i (den bliver lavet når jeg installerer wordpress)
2) Anmeldelser-bloggen - den skal være om anmeldelser af alt muligt.
Den skal vises som en ny side (altså en fane ved siden af den almindelige blog).
3) Projekter - dette er om mine projekter. Dette er min bil, selvudviklede programmer, grafisk arbejde osv osv.
Alle skal kunne have deres egne kategorier osv. således at under projekter har jeg fx 1.0 computer
1.1 software
1.2 hardware
og under anmeldelser kan jeg have
1.0 gadgets
1.1 elektrisk
1.2 mandehørm
2.0 internet
2.1 sites
2.2 shops
2.3 freebie-value
Blot for at vise at hver af disse blogs kan have forskellige kategorier og ting der skal skrives om.
Er der nogen der kunne hjælpe med opsætning af ovenstående?
Og give et estimat på pris evt?
Mange tak :)
not a support question