Ja, så fik jeg oversat de sidste 800 strenge til dansk. Jeg har gennemgået det altsammen i backend og frontend af butikken og kan ikke finde nogle bøf? Men det kan andre nok :-)
Så hvis der er andre der gerne vil have denne oversættelse, så sig til.
Ja, så fik jeg oversat de sidste 800 strenge til dansk. Jeg har gennemgået det altsammen i backend og frontend af butikken og kan ikke finde nogle bøf? Men det kan andre nok :-)
Så hvis der er andre der gerne vil have denne oversættelse, så sig til.
Hvis du skynder dig, ka du nå at få den med i version 2.0
https://github.com/woothemes/woocommerce/
Hejsa.
Jeg vil meget gerne have det :)
Send mig en Mail MossLite@gmail.com
@maxemil2
Jeg har bedt om skrive adgang, så må vi se hvornår de giver mig den.
Dem der har bedt om ovesættelsen, har jeg sendt til de pågældende. Hvis der er flere, så sig til.
Send gerne til mathiastryk@gmail.com
Den ville jeg også gerne have fat i :-) kim@asbury.dk
... også mig please :-) kronborg.erik@gmail.com
Ja tak: ronnysboysen@gmail.com
@Asbury
@ronnyb
Jeg er i fuld gang med at oversætte til version 2.0.1, jeg går ud fra at i har opgraderet til den nye version. Ellers gør det.
Jeg håber at blive færdig med hele oversættelsen imorgen engang.
Okay, tusind tak :)
Desvære, jeg når det ikke idag,. Der er lavet en del om, så frontend og backend har ialt 2605 tekststrenge at oversætte, jeg har nået de 1000 tekststrenge.
Jeg laver et nyt indlæg når det er klar til download på min dropbox konto. Nok først tirsdag.
2000 nye strenge. Det lyder meget voldsomt. Nærmest som om du skal starte forfra fra bunden. Har du ikke mulighed for at importere eller lign.?
@thomas
Ja det er meget. Jeg kan kopiere meget over, men samtidig skal jeg også kontrolere teksten, der er i mange tekststrenge lavet om på teksten.
Men jeg klør på :-) efter kl. 14.00 idag og forventer at det hele er oversat imorgen
@Carl
Hvordan går det med oversættelsen?
@Carl
Super jeg glæder mig :)
Vil jeg gerne modtage på lauridsenspost@gmail.com. Tak på forhånd :-)
Carl har oversat det hele, og det kan findes her:
http://wp-danmark.dk/forum/topic/sa-fik-jeg-oversat-hele-woocommerce-203-til-dansk#post-45619
Du skal være logget ind for at skrive.