Hvis jeg opgrader til PHP 7.... fra 5.6
Får jeg 2 x fejl i min WP E-commerce "CART", (men det er kun første gang man laver et køb)
Warning: A non-numeric value encountered in /var/www/.........../wp-content/plugins/wp-e-commerce/wpsc-includes/cart.class.php on line 1117
Og på min side har jeg "Jeg accepterer hermed betingelserne *"
Den fejler også...
Fatal error: Uncaught Error: [] operator not supported for strings in /var/www/............/wp-content/plugins/wp-e-commerce/wpsc-components/theme-engine-v1/helpers/ajax.php:596 Stack trace: #0 /var/www/............/wp-includes/class-wp-hook.php(284): wpsc_submit_checkout() #1 /var/www/............/wp-includes/class-wp-hook.php(310): WP_Hook->apply_filters(NULL, Array) #2 /var/www/............/wp-includes/plugin.php(465): WP_Hook->do_action(Array) #3 /var/www/............/wp-settings.php(505): do_action('init') #4 /var/www/............/wp-config.php(90): require_once('/var/www/.......') #5 /var/www/............/wp-load.php(37): require_once('/var/www/.......') #6 /var/www/............/wp-blog-header.php(13): require_once('/var/www/.......') #7 /var/www/............/index.php(17): require('/var/w in /var/www/............/wp-content/plugins/wp-e-commerce/wpsc-components/theme-engine-v1/helpers/ajax.php on line 596
Hvad går der galt....
Nogen gode ideer....????