Efter at have været blevet advaret mod at bruge one-click installering, har jeg nu installeret WP på min maskine med 5-minutes. Desværre får jeg nu besked om at mit tema på 5,9 MB er for stort at oploade.
Får beskeden: Den uploadede fil overskrider den upload_max_filesize begrænsning, der er i php.ini.
jeg får indtryk af, at det er temmelig kompliceret at ændre på begrænsningen, når jeg googler problemet.
Hvad pokker skal jeg gøre?
Gå tilbage til min one-click? eller hvad?
php.ini er for lille
(6 indlæg) (3 voices)-
Skrevet 11 years siden #
-
Har du læst denne
http://wp-danmark.dk/forum/topic/l%C3%A6s-venligst-dette-f%C3%B8rstMvh JohnSkrevet 11 years siden # -
ja, det havde jeg faktisk læst. Beklager.
Men så lad mig omformulere spørgsmålet. Er det normalt, at man efter at have installeret WP på egen maskine har så lille php.ini, at man ikke kan installere et standardtema?
Skal jeg gå til et professionelt webudvikler-firma for at løse problemet?
Alternativt var jeg faktisk i fuld gang med en installering fra One-click, som virkede fint og ikke havde problemer med at installere mit tema. Men her i forummet bliver jeg advaret om, at one-click installationer giver masser af problemer senere. Har du en holdning til det issue?Skrevet 11 years siden # -
Hvis du har det til at ligge på din egen maskine, så kan du bare flytte temaet manuelt til
/wp-content/themes/mappen, og så spiller det.Skrevet 11 years siden # -
så lykkedes det alligevel. Tak for hjælpen!!
Skrevet 11 years siden # -
Hvad bruger du til at afvikle PHP på din maskine?
5.9Mb lyder ikke af meget...Skrevet 11 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.
not a support question