Hej Boldt,
Jeg vil lige starte med at sige, at det ikke var mig (den originale poster) der skrev indlæget lige ovenover (det mht ingen support)...
Derudover, jeg er helt med på at du hverken skal eller vil hjælpe mig med mit problem! Den eneste grund til at jeg skrev her på forummet, er for at finde ud af om det er et "typisk" problem, at der er nogle plugin der kun virker på forskellige sprog. Og det er vel også det du svare på, da du nævner det er et unikt problem. Fint nok.
Mht mit tema (http://themeforest.net/item/local-news-wp-news-theme-with-mobile-version/2945886), så er det helt nyt, udkommet 4 september i år, og er blevet opdateret igen to dage senere.
Det er rigtigt, som Morten Knudsen siger, at themeforest ikke yder support, på de temaer man køber. Support er helt op til de individuelle sælgere på sitet. Og som sagt HAR sælgeren af mit tema været ved at forsøge at yde support.
Men jeg vil tage dit forslag op, boldt, om at besøge et internationalt wp-forum, og hører om der er andre der har erfaring med kuk i sprogene. ;-)
-Tak!!!