Hej derude. Jeg har hentet en Under Construction-plugin og aktiveret den fra mit kontrolpanel. Men der sker ingenting. Man kan stadig se forsiden, selvom man ikke er logget ind. http://www.jensjustesen.dk. Kan nogen hjælpe mig?
Plugin: Under construction
(22 indlæg) (4 voices)-
Skrevet 11 years siden #
-
Når jeg går ind på din side stårer der: Comming Soon.
Jeg tror bare din computer chache driller dig.
Skrevet 11 years siden # -
Hej Boldt. Kan jeg gøre noget ved det? Jens
måske F5 eller ctrl+F5 nogle gange
Hej Henning. Det hjælper ikke. Hm...
Hej igen, Boldt. Pudsigt, at du får coming soon. Jeg har prøvet at gå ind fra min kones pc, og der kommer forsiden frem.
Skrevet 11 years siden #
-
Pudsigt. Tak.
Kan næsten kun være din browsers catche som boldt skriver. Svært at give dig præsis anvisning på hvordan du tømmer den, da det er forskellig fra browser til browser og mht. IE også forskellig fra version til version. Det er ikke altid ctrl f5 virker. Men find indstillinger i browseren og find slet browserdata
Hej Jens Nyhavn. Jeg har fundet indstillinger og slet browserdata, men hvis jeg sletter browserdata generelt, mister jeg vel samtidig en masse nyttige ting - adgangskoder, tidligere indtastede oplysninger og mit navn og adresse etc. når jeg køber ting på nettet osv. Er der noget specifikt, jeg skal slette?
Du skal blot slette det der hedder cache (der står måske tøm cache)som gemmer på hjemmesider du tidligere har besøgt. Hvis hjemmesiden er ændret siden sidste besøg burde den nye side indlæses, men af en eller anden grund indlæses i stedet den side, der ligger i din cache. Det kunne være det der gør at du ikke får din constructions page ind.
Du skal blot slette det der hedder cache (der står måske tøm cache)som gemmer på hjemmesider du tidligere har besøgt. Hvis hjemmesiden er ændret siden sidste besøg burde den nye side indlæses, men af en eller anden grund indlæses i stedet den side, der ligger i din cache. Det kunne være det der gør at du ikke får din constructions page ind.
Jeg har slettet alle browserdata, men der stod ikke noget om cache, så måske har jeg ikke gjort det rigtige, for det hjalp ikke? Jeg kan ikke finde noget på pc'en, der hedder cache eller tøm cache.
Hvilken browser bruger du? Hvad er versions nummeret?
Internet explorer 9, versionsnr. 9.0.8112.16421.
slette her http://www.hmnielsen.dk/?p=1210 burde være ret uskadeligt
Hej Henning. Det er det, jeg har gjort. Men det hjælper ikke. Jens
Hvad er det for et plugin eller ??, du bruger ??
Tilføjelse:
Fandt det - med disse indstillinger http://www.hmnielsen.dk/?p=1214 virker det helt efter hensigten herSkrevet 11 years siden # -
Hej Henning. Den hedder: Under construction. Det er version 1.08, af Jeremy Massel.
Når jeg åbner 'installerede plugins' i mit kontrolpanel, ser det sådan ud (jeg spekulerer på, om jeg har valgt den forkerte http status code: 200, måske skulle jeg have valgt 503?):
Under Construction
Activate or Deactivate on
offHTTP Status Code
You can choose to send the standard HTTP status code with the under construction page, or send a 503 "Service Unavailable" status code. This will tell Google that this page isn't ready yet, and cause your site not to be listed until this plugin is disabled
HTTP Status Code HTTP 200 - ok
HTTP 301 - Redirect
HTTP 503 - Service UnavailableRestrict By Role
Only users at or above this level will be able to log in: All UsersAdministratorRedaktørForfatterBidragyderAbonnentIP Address Whitelist
80.62.157.181
IP Address: Add Current AddressDisplay Options
Display Options Display the default under construction page
Display the default under construction page, but use custom text
Display a custom page using your own HTMLVh Jens
Se ovenfor - der er et link til de indstillinger, der virker for mig
Fantastisk, Henning. Det var ip-adressen, der ødelagde det. Tak for hjælpen! Jens
så er den på grøn
Skrevet 11 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.