Jeg sidder og optimere en hjemmeside med google page insights.
Problemet er at jeg får fejlen som jeg har skrevet i overskriften:
Prioritize visible content
og selve fejlbeskeden:
Your page requires additional network round trips to render the above-the-fold content. For best performance, reduce the amount of HTML needed to render above-the-fold content.
The entire HTML response was not sufficient to render the above-the-fold content. This usually indicates that additional resources, loaded after HTML parsing, were required to render above-the-fold content. Prioritize visible content that is needed for rendering above-the-fold by including it directly in the HTML response.
None of the final above-the-fold content could be rendered even with the full HTML response.
Jeg har benyttet mig af disse plugins:
- above the fold optimization
- autooptimize
- wp fastest cache
- Image Lazy Load (Unveil.js)
Hvis jeg rydder cachen og roder lidt rundt på sitet og så kører en speedtest, så får jeg en scorer på mobilhastigheden som siger 89, hvis jeg roder lidt mere rundt på sitet og benytter nogle flere undersider, så ryger mobilhastigheden pludselig ned på 83 og Prioritize visible content får et rødt udråbstegn i stedet for et gult som den fik ved scoren på 89.
Hvad gør jeg galt og hvad kan jeg gøre? Jeg har ingen anelse om hvordan jeg skal løse det, og jeg har brugt noget der ligner 5 timer på at løse det bare i dag uden succes.
Hjemmesiden det drejer sig om er: http://www.selskabslegeogindslag.dk