Hej
Så blev det min tur til lidt spørgsmål igen.
Jeg har en side (doh...) hvor jeg ønsker at en del af siden skal være "privat". Dette er sådanset ligetil, man skal jo bare markere de enkelte sider som private. Problemet kommer så når jeg vil have disse sider til at optræde i menuen for brugere der er logget ind. Hvordan gør jeg det?
Jeg har fundet nogle "hacks" der kan klare det, men de er alle baseret på at man manuelt tilføjer siderne i menuen (efter check for om der er logget ind). Dette er som sådan nemt nok, hvis det da ikke drejede sig om rigtigt mange sider...
Findes der en mulighed for at få løst dette sådan helt automatisk (enten ved at jeg selv skriver det direkte ind i template, eller i form af et plugin)?
En af grundende til at det skal foregå automatisk er, at der er flere der skriver på den side, og jeg gider ikke hele tiden at skulle holde øje med om der er tilføjet ne private sider, samt at opdatere med disse i templaten efterfølgende.
Det drejer sig om en side til en klub, hvor jeg ønsker en medlems-sektion til guides, referater og lign.
Mvh
Jacob