Hej
Min side vises ikke korrekt (al tekst mangler efter 1. billede, samt højre sidebar) i IE8 og IE9, men i andre browsere.
http://www.selskabslokalerkoebenhavn.dk/
Hvordan retter jeg problemet?
mvh
Peter og Flemming
Hej
Min side vises ikke korrekt (al tekst mangler efter 1. billede, samt højre sidebar) i IE8 og IE9, men i andre browsere.
http://www.selskabslokalerkoebenhavn.dk/
Hvordan retter jeg problemet?
mvh
Peter og Flemming
Til orientering så ser det korrekt ud i min IE 10
OK - vi prøver med ie 10.
Men kan vi gøre noget indtil ie 10 bliver hvermandseje?
...andet end at bede folk om at installere Firefox eller andet, hvis de ikke kan se siden ordentligt.
mvh
Peter
Virker det i IE 7 ?
Prøv at sætte nedenstående i din functions php
<?php if (strpos($SERVER['HTTPUSER_AGENT'],"MSIE 8")) { header("X-UA-Compatible: IE=7");} ?>
Kan også være WP og eller dit tema der trænger til opdatering.
Alt gætværk ;-)
Ved ikke om det virker i IE 7, men vi prøver det du foreslår. Går det ikke vender vi tilbage.
Tak for hjælpen.
mvh
Peter
Virker det i IE 7 ?Prøv at sætte nedenstående i din functions php
<?php if (strpos($SERVER['HTTPUSER_AGENT'],"MSIE 8")) { header("X-UA-Compatible: IE=7");} ?>
Kan også være WP og eller dit tema der trænger til opdatering.
Alt gætværk ;-)
At tvinge IE8 brugere over i IE7 mode må siges at være en meget dårlig idé!
Så skulle man hellere bruge lidt tid på at få løst det egentlige problem.
Man vil sikkert også opleve at mange andre ting ikke vil virke hvis man gennemtvinger IE7.
Jeps ville nu også sige at han skal prøve et andet tema og hvis fejlen kun er i nuværende så skrotte det.
Hej...
Nu har jeg prøvet med IE 10. Det fungerer. Tilbage til IE 9. Det fungerer ikke. Jeg har prøvet et andet tema (Twenty Twelve). Jeg har opdateret wp. Jeg har pillet ved kildekoden på siden, og prøvet at sætte ovennævnte php linje ind. Siden mangler stadig teksten og højre margen i IE 9.
Og stadig fungerer siden i f.x. Firefox.
Mærkeligt...?
mvh
Peter
Virkede det i Twenty Twelve
Nej - og layoutet skulle ændres, hvis jeg skulle skifte tema for alvor, så jeg vendte tilbage til Thesis.
mvh
Peter
Jeg ser at der er placeret en
<!--[if lte IE 8]>med henvisning til et stylesheet i <head>'eren. Jeg kunne tænke mig at placere det samme for IE 9, men hvordan kan jeg skrive til <head>'eren (i Thesis)?
Du skal være logget ind for at skrive.