Nu har jeg forgæves forsøgt i en uge at sætte et link ind i min profil (mit navn man kan trykke på under billedet) Jeg indsætter følgende under webside http://wordpress-temaer.dk/
Trykker på opdater men intet sker?
Problem med min profil (måske mindre problem, men ireterende)
(15 indlæg) (5 voices)-
Skrevet 3 years siden #
-
Ser fint ud.
Skrevet 3 years siden # -
Vil det sige at man ikke selv kan se det når man er logget ind på forummet. Jeg har lavet om på min profil, og siden er mit navn (carl)blevet sort istedet for rødt. Før var det rødt og man kunne komme til min hjemmeside ved at klikke på (carl)
Nu er jeg med. Jeg troede, du talte om din signatur.
Brugeradministrationen er ret buggy. Når jeg vil sætte din adresse ind, så kan jeg vælge mellem.
"Opdater bruger" og "Opdater profil".
Hvis jeg vælger det første kommer en advarsel om, at jeg er ved at slette brugeren. Når jeg klikker på den anden slår rettelsen ikke igennem.
Skal jeg prøve at "slette" dig? Jeg tror, det er en fejlbesked. Det vil sige, du bliver ikke slettet.
Prøv at slette mig, hvis jeg bliver slettet totalt må jeg bare registrere mig igen
Hmm, det ser ud til, du faktisk blev slettet, så opret dig igen og udfyld det hele med det samme, hvis du kan.
Har gjort det
Og det ser ud til at der er det samme problem. det er der så ikke noget at gøre ved
Der røg så loggen over dine glimrende indlæg, som man kunne slå op på din brugerprofil :)
Ja det var ærgeligt, måske skulle wordpress.dk skifte til Simple:Press Forum :) det kører trodst alt bedre
Hvis jeg vælger det første, en advarsel om, at jeg er ved at slette brugeren. Når jeg klikker på den programrettelse, der ikke igennem. Nu er jeg med. Jeg troede, at De taler om din signatur.
Vi må leve med det. Vi kører den nyeste (unstable) version 1.0 Alpha6 og den er s'gu ikke så fed.
Et spørgsmål, hvorfor bruges der unstable version 1.0 Alpha6 istedet for stable version 0.9.0.4 her på forummet. Jeg går ud far at der er flere feuteres i unstable. Men var det ikke bedre at bruge stable?
Det plejer ikke at være et problem, men lige dette tilfælde burde vi overveje at downgrade.
Skrevet 3 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.
not a support question