Hej.
Hvordan får jeg rettet teksten på Send knappen under "Kontakt"?
På forhånd tak.
Hej.
Hvordan får jeg rettet teksten på Send knappen under "Kontakt"?
På forhånd tak.
style.css linie 43:
Fjern "height:16px;" så skulle det virke.
Det gør det desværre ikke.
Nu har jeg ikke noget at åbne med som tæller linjer, så er ikke sikker på hvilket af to steder hvor det står, der er linje 43. Men har prøvet at fjerne dem begge, en ad gangen.
Det er under "input, select, textarea {}" hvor du skal fjerne height deklerationen.
/ask
Altså det her .. Og så skal jeg fjerne det med fed?
input, select, textarea {color:#fff; width: 170px;background:#551808;margin:0 5px 5px 0; height:16px;padding:4px 3px;border:1px solid #230903;vertical-align:top;}
Nu virkede det. Forsøgte ellers før. Men måske glemte jeg at opdatere siden. :D
Tak for hjælpen.
Husk når du retter i noget, og ikke ser nogen ændringer, så opdater med <ctrl>+<f5> istedet for bare <f5>. Dette gør at du laver en tvungen opdatering udenom cache, det er ikke tilfældet bare med <f5>.
Når du nu er igang med at skulle rette ting til, så få installeret plugin'et FireBug til firefox. Det er rigtigt godt når man skal finde ud af hvor der skal rettes, idet man kan trykke "inspect" på et objekt og så får man de css-deklerationer der benyttes på objektet.
/ask
Tak.
Formoder at FireBug kun fungerer sammen med Firefox .. Men derfor kan jeg selvfølgelig godt have den installeret også. Vil nemlig ikke så gerne af med min Explorer.
Det er en smags-sag. Selv bruger jeg stort set kun firefox, men har da internet explorer til at tjecke i.
IE har til tider haft sin egen måde at fortolke ting på (den har været mere eftergivende overfor fejl), så en god hovedregel har været at lave tingene så de fungerer i FF (eller safari/opera) og derefter vil de stort set altid fungere som de skal i IE, den anden vej rundt har ikke været altid været tilfældet.
Det skal dog siges til IE's forsvar at der er rettet en del op på det i de seneste versioner.
/ask
EDIT: Til hjemmmeside-udvikling ville jeg aldrig undvære FF og dens mange rigtigt gode plugins.
Du skal være logget ind for at skrive.