Hej folkens..
Kort og godt: Jeg kan ikke håndtere mine widgets vha. "træk-og-slip-funktionen". Ja, jeg kan slå tilgængelighedstilstand til, men jeg vil jo gerne vide, hvorfor jeg pludselig ikke kan bruge "træk-og-slip"..
Venligst,
WS.
Hej folkens..
Kort og godt: Jeg kan ikke håndtere mine widgets vha. "træk-og-slip-funktionen". Ja, jeg kan slå tilgængelighedstilstand til, men jeg vil jo gerne vide, hvorfor jeg pludselig ikke kan bruge "træk-og-slip"..
Venligst,
WS.
Hvilken browser bruger du?
Har det tidligere virket?
Hvilket tema bruger du?
Har det tidligere virket med dette tema?
Hey igen,
- Bruger Mozilla Firefox
- Ja, det har altid virket helt fint.
- Lige nu bruger jeg Twenty Twelve, men det er ligemeget hvilket tema, jeg aktiverer.
Er der virkelig ingen, der kan hjælpe mig med det problem her? :S
PS: GLÆDELIG JUL TIL ALLE!
Hej Webstreams,
Har haft samme problem, og installerede så Google Libraries plugin, og det hele virkede derefter - jeg ved ikk om det har noget med AJAX at gøre, men det virker som det skal nu.
Du kan hente der her:
http://wordpress.org/extend/plugins/use-google-libraries/
Meld lige tilbage hvis det fungerer :)
God Jul
Aris
Har du prøvet at uploade wp-admin igen og derefter slette dine cookies?
Det lyder til at der er en JavaScript fejl et sted, men det er lidt svært at vide når vi ikke kan se problemet.
Da jeg havde problemet, virkede det ikke, Steffen.
Men det var et par versioner siden :)
Men prøv helt klart Steffens mulighed først, og virker det ikke, så er jeg 99,9% sikker på at Google Libraries hjælper :)
Har du prøvet at uploade wp-admin igen og derefter slette dine cookies?
Det lyder til at der er en JavaScript fejl et sted, men det er lidt svært at vide når vi ikke kan se problemet.
Det var da faktisk en rigtig god idé. Det tror jeg, jeg vil prøve. Men det overskriver ikke noget, jeg har ændret i, vel? Altså, det overskriver bare admindelen generelt ik'??
Har haft samme problem, og installerede så Google Libraries plugin, og det hele virkede derefter - jeg ved ikk om det har noget med AJAX at gøre, men det virker som det skal nu.
Tak for respons. Hvad er det der Google Libraries egentlig?
Nej, det overskriver intet af dit arbejde - det er jo gemt i din database.
Google Libraries er et plugin der "tager over" alle JavaScript handlinger fra din egen WordPress installation. Kort sagt, det aflaster din WordPress for AJAX mfl.
Det burde virke med Google Libraries :)
Jeg har nu forsøgt både at overskrive wp-admin samt installere Google Libraries-pluginnet uden resultat. Er der et konfigurationspanel til det plugin, eller skulle det bare køre, når det er aktiveret?
Det skulle gerne bare køre..
Brugr du WordPress 3.5?
Jeps, alt er opdateret.
Fald lige over noget:
Klik på Widgets og stå på widget-siden:
Øverst til højre i "Kontrolpanel" står der "Skærmindstillinger" (eng WP: "Screen Options")
Tryk på den og der fremkommer i venstre side: "Slå tilgængelighedstilstand til" (Enable accessibility mode").
Klik på den - så ændrer det sig til drag-and-drop !
OBS: fanen øverst til højre, der hedder "Skærmindstillinger" ("Screen Options") er KUN synlig når du står på widget-siden.
Hey Claus, tak for hjælpen men:
Ja, jeg kan slå tilgængelighedstilstand til, men jeg vil jo gerne vide, hvorfor jeg pludselig ikke kan bruge "træk-og-slip"..
Du skal være logget ind for at skrive.