Jeg sidder med en WP hjemmeside, hvor der på forsiden er tre kolonner med hver sin nyhed/indlæg i, der består af en overskrift øverst, et billede nedenunder og dernæst et udsnit af brødteksten. Hvis man klikker sig ind på en af nyhederne, altså selve indlægget, kommer man ind og kan se et større billede og hele teksten. Mit problem er, at jeg ikke ved hvordan jeg skal uploade billeder, så beskæringen passer. Hvis jeg vælger at uploade et billede så det passer i det store format inde i selve indlægget, så er det beskåret helt forkert på forsiden (hvor en stor del af billedet så mangler). Og hvis jeg lægger et billede ind så det passer til en af kolonnerne på forsiden, er det for lille når man klikker sig ind på indlægget. Er der en måde, hvor man kan lægge to forskellige billeder ind, hvor det ene vises på forsiden og det andet i indlægget? Og hvordan/hvor gør man i givet fald det?
Eller er der alternativt en måde, hvorpå billedstørrelsen kan skifte afhængig af hvilken visning (forside/indlæg), man vælger?
Håber nogen kan hjælpe mig.
Mvh. Sidse