Hjælp en nybegynder ;-D
Hvor går jeg hen og slår grafiske smilies til???
Kører WP2.2 dansk
Hilsen NisBech
Hjælp en nybegynder ;-D
Hvor går jeg hen og slår grafiske smilies til???
Kører WP2.2 dansk
Hilsen NisBech
Options > Writing. Jeg bruger ikke den danske version, men det må være noget i retning af Indstillinger > Skrivning :)
Tja, det havde jeg også fundet ud af inden jeg spurgte. Og jeg har krydset af i boxen til dette. Men det funker ikke ;-D
Nis
http://codex.wordpress.org/Using_Smilies der kan du se hvilke "koder" der laves om til grafiske smilies :)
Det kam godt skabe problemer, da :p ikke konverteres, men :P gør :)
Fint !!
Jeg prøver efter.
Nis
PS: fungerer smilies ikke under BBpress
Der findes et plugin til bbPress. Jeg har ikke arbejdet med bbPress, så kender det ikke. Men regner dammed at det virker :)
Tråd på bbPress' forum, hvori plugin'et nævnes
Download plugin'et
Jeg synes ærlig talt ikke specielt godt om emoticons, så de bliver kun aktiveret her i forumet, hvis communitiet insisterer. Indtil videre bestemmer jeg :)
http://codex.wordpress.org/Using_Smilies der kan du se hvilke "koder" der laves om til grafiske smilies :)
Det kam godt skabe problemer, da :p ikke konverteres, men :P gør :)
Jeg kan leve fint uden grafiske smilies. De har taget overhånd og rene tekstsmilies er mere charmerende.
Jeg synes ærlig talt ikke specielt godt om emoticons, så de bliver kun aktiveret her i forumet, hvis communitiet insisterer. Indtil videre bestemmer jeg :)
Jeg er helt enig. Jeg har også deaktiveret de grafiske smilies på min egen blog. Men nu blev der jo spurgt :P
Så mangler vi bare at html i emails bliver afskaffet fuldstændig. Nå, det var vist bare ønsketænkning.
Må hellere lige få sluttet denne diskussion på en pæn måde ;-D !!!
Har læst og prøvet at få de grafiske smilies til at virke. Men løsningen for mig har været en widget, som jeg hos alexking.org. Så kan brugerne af min side selv vælge om de vil være grafiske eller ikke!
Tak for diskussionen og synspunkterne!!
Du skal være logget ind for at skrive.