Har ikke puslet med wordpress i en årrække og fik et chock da jeg installerede Twenty Fourteen. Hvor er det dog utroligt grimt og uindbydende at starte et nyt site med. Jeg måtte gå tilbage til thirteen temaet for at kunne holde det ud.
Hvordan ændre jeg den sorte farve bag menuerne til en anden farve?
Hvordan fjerner jeg den sorte kasse til venstre så jeg kun har den sorte kasse som er baggrund for menu punkterne?
Hvordan fjerner jeg den titel mine sider har så at navnet på siden kun optræder som menupunkt og ikke også optræder som overskrift på selve siden? Og hvordan ændrer jeg teksten i menupunkterne til at være store og små bogstaver og ikke påtvungne store bogstaver. Jeg er vildt foraget over at når jeg skriver små bogstaver så ændre Wordpress det hele til store bogstaver. Det var da utroligt dumt og frækt. Minder mig om dengang at Bill Gates ville bestemme at menneskeheden ikke måtte starte med et lille bogstav efter et punktum.
Jeg har fortalt wordpress at den side som hedder Forside skal være forside. Men alligevel optræder ordet Forside på selve siden som en overskrift.
Jeg vil gerne kunne lave undermenuer således at det øverste menupunkt ikke er klikbart. Har lavet det for nogle år siden men kan ikke mere huske hvordan jeg gjorde. Det var noget med # tegnet i menuen hvor man editerer menuerne.
Hvordan fjerner jeg søgefeltet fra menuen?
not a support question