Kære alle,
Jeg har lige fået udskiftet mit hoveddomæne til et andet(det er i maintenance mode så jeg skriver ikke adr.) og samtidigt flyttet alt indhold. Jeg er hosted af Meebox og i min support ticket skrev jeg, at det var vigtigt for mig at alt data og indstillinger forblev intakte ved denne overførelse. Dette blev jeg lovet.
Efter to ugers tovtrækkeri med 3(!) forskellige teknikere, viser det sig at alle stier er stadig på det gamle domænes database og derfor ikke eksisterer, samt at alle billedstier er væk - dvs jeg kan ikke se billeder i mine indlæg. Meebox forsvarer sig med at dette ikke kunne forudses og at jeg lidt underforstået bare skal acceptere dette!
Problemet er at jeg ikke kan billederne i mine indlæg, hvilken rækkefølge de er indsat i og derfor står jeg overfor en helt umulig opgave - vi snakker 117 indlæg med 3-6 billeder i hvert indlæg.
Jeg har brugt dagen på at snakke med andre web-hotels, da jeg føler mig godt og grundigt røvrendt. De siger alle det samme: at wordpress er hardcoded sådan, men at jeg selvfølgelig skulle være oplyst omkring dette.
Nu til spørgsmålene:
1)OneEuro fortalte at man kunne lave en ændring af ens stier, ved en hurtig søg og erstat i SQL data - har i nogen erfaring med dette?
2) problemet med mine billedstier der ikke kan ses, kan i hjælpe her?
3) Forslag til et godt webhotel, hvor supporten ikke siger: "øh, det kunne vi ik forudse"
Vigtig info: jeg er langt fra teknisk begavet, så forklar venligst i termer der giver mening ;) ps. undskyld længden på denne tråd...!
Med Venlig Hilsen,
Oscar