Hej!
Der står på denne side, at:
<?php if(function_exists('rdfa_breadcrumb')){ rdfa_breadcrumb(); } ?>
skal indsættes i template files. Nu spørg jeg lidt dumt, men hvilken fil er det helt præcis?
På forhånd tak!
Altså er det Main Index Template, eller hvilken?
Formentlig functions.php i dit tema
Okay, tak! Ved du om jeg kan indsætte den til sidst, eller om jeg skal indsætte den et specielt sted?
Tror det er ligemeget hvor.
Okay - tak for hjælpen! :)
Den giver en fejl når jeg gør det - jeg skal måske gøre det via f.eks. FileZilla?
Bruger altid selv en teksteditor og FTP og husk at tage en kopi af filen just in case
Den giver en fejl når jeg gør det - jeg skal måske gøre det via f.eks. FileZilla?
Hvis du har installeret pluginet, så skal du indsætte det nævnte tag der på siden, hvor du vil have din breadcrumb til at fremstå.
Okay. Så det skal indsættes på hver side?
Man burde da kunne gøre det via Editor, hvor den så satte det ind på alle sider.
Kunne header.php være stedet ????
Og ved du om det er ligemeget hvor det skalplaceres?
Ville indledningsvis prøve sidst lige før "</header>"
Muligt at jeg tager fejl, men
brødkrummer sender ikke noget til nogen. Det er blot en måde at vise dine gæster på siden, hvor de er henne, og dermed give en let vej, hvis de ønsker at gå tilbage til en af de tidligere sider
Altså så viser den jo bare brødkrummen. Det jeg gerne vil have den til, er at den sender de oplysninger til Google, så en der bliver vist ens brødkrummen i URL'en når man søger i Google. I kan se hvad jeg mener her.
Mon ikke det kommer efter noget tid?
Tror du at den bare automatisk sender dem derind, uden jeg skal gøre noget?
Tror du at den bare automatisk sender dem derind, uden jeg skal gøre noget?
Der bliver ikke "sendt noget til Google".
GoogleBot kommer forbi engang imellem, og så finder den det sikkert selv hvis det er sat rigtigt op.
Ja, præcis - var også det jeg mente.
Okay, men det håber jeg.
Tak for hjælpen!
Du skal være logget ind for at skrive.