Her netop installeret WP, og vil tilføje lidt plugs. Men siden åbner uden indhold, altså helt blank. Jeg bruger FF 3.5.5 og de ovrige funktioner i admin fungerer. Kun plugins giver tom side.
Kan nogen hjælpe??
Hilsen
Her netop installeret WP, og vil tilføje lidt plugs. Men siden åbner uden indhold, altså helt blank. Jeg bruger FF 3.5.5 og de ovrige funktioner i admin fungerer. Kun plugins giver tom side.
Kan nogen hjælpe??
Hilsen
Jeg havde installeret "twitter-lists-for-wordpress". afinstallerede og kunne se siden igen, altså plugin admin siden.
Installerede så et andet plug, "Twitter-widget" og siden bliver blank igen??
Bliver uploadet i folder vanpost.dk/wp-content/plugins/ sammen med akismet og hello.php
Intet ellers i mappen
Hvad dælen er det?
Ikke fordi jeg tror det er meget nemmere at hjælpe, men et link er altid godt hvis ikke det skal udvikle sig til en ren gættekonkurrence ;-)
Det er her http://www.vanpost.dk hvilket vel er gennemskueligt på ovenstående folderanvisning ;o)
Jeg havde issues på et tidspunkt med et php script, som krævede at php safe_mode var OFF.
(det kunne f.eks være noget med at den cacher twits til en fil på disken, og der skal være læse/skrive access for non root?).
Og da min webhost ikke tillader safe_mode OFF kunne jeg ikke køre scriptet.
Du kan være i samme situation, og så fejler wordpress, fordi et plugin fejler.
Der findes mange scripts som cacher til disken, for ikke at belaste RSS feeds, Twitter feeds, flickr osv... For at spare på antallet af connections til disse services - nogle services "banner" din ip hvis den loader for ofte.
Det var ikke en løsning, I know, blot en mulig årsag :)
Du skal være logget ind for at skrive.