Hejsa!
Hvis man skriver forkerte login informationer i mit forum - bliver man redirecte videre til wp-admin. Hvordan ændrer jeg det? :)
Hej findkollegie.
Jeg håber du tager det næste jeg skriver på en positiv måde.
Du har været medlem hos os i en måned. I den tid har du oprettet måske 30 indlæg hvor der er noget der ikke virker efter hensigten eller du vil have en bestemt funktionalitet.
Nogen gange er man altså nødt til at gå i babysko, før man kan gå i voksensko. Eller sagt på en anden måde: få nu dit website til at fungere efter hensigten og DEREFTER kan du begynde at lege med alle mulige udvidelser og tiltag. Og gør det endelig først på et test site, ikke på dit produktionssite direkte.
Det virker lidt som om du starter med alt muligt - det virker så ikke - du skriver herinde og får svar - og så går du med det samme videre til næste tiltag, der ikke virker - og cirklen er komplet.
Og det virker heller ikke som om du overhovedet søger efter svar, før du begynder at skrive herinde. Misforstå mig ikke - vi kan godt lide at få spørgsmål herinde, men alting med måde. Og når man ved hjælp af google kan finde svaret i løbet af 1-2 minutter, så er det altså godt nok - ordet er ikke irriterende - men underligt, at du har SÅ mange ting du vil have ændret/få svar på/ting der ikke virker - i løbet af så kort tid.
svaret på dit spørgsmål: jeg googlede lidt efter "wrong login redirect wordpress" på google og fandt f.eks. følgende:
http://wordpress.org/extend/ideas/topic/redirect-after-wrong-login
Så misforstå nu ikke - det er ikke fordi du ikke skal bruge os herinde, men det er lige før du misbruger det lidt lige nu.
Forstår du hvad jeg mener ?
Hej Morten.
Ja, jeg forstår dit budskab. Jeg skal følge dit råd i fremtiden.
Du skal være logget ind for at skrive.