Hvordan sørger man bedst for at ens blog virker perfekt på alle enheder (smartphone, computer, tablet)? Umiddelbart kan jeg simpelthen ikke se hvordan jeg kan styre mit blogindlæg således at billedet vises ENS på alle enheder. Fx iphone og Samsung tlf kommer med scroll-bars og det ser helt forkert ud.
Responsive blogindlæg
(4 indlæg) (4 voices)-
Skrevet 7 years siden #
-
Det mest vigtig er at bruge et tema der er resposivt, hvis dit tema ikke er responsivt bliver det altid noget skrammel.
Jeg bruger selv Weaver Xtreme tema, som er gratis, og det er næsten 100% responsivt - tror ikke man når 100%
Skrevet 7 years siden # -
Hvordan sørger man bedst for at ens blog virker perfekt på alle enheder (smartphone, computer, tablet)? Umiddelbart kan jeg simpelthen ikke se hvordan jeg kan styre mit blogindlæg således at billedet vises ENS på alle enheder. Fx iphone og Samsung tlf kommer med scroll-bars og det ser helt forkert ud.
HTML + CSS er som udgangspunkt 100% responsivt.
Jo flere ting vi laver med faste bredder (alt der er angivet i px) i CSS, jo mere fjerner vi den responsive del.
Hvis du fjerner ALT CSS fra dit site vil det fungere 100% responsivt igen.Du skriver ikke noget om hvilket tema du bruger.
Skrevet 7 years siden # -
hvilken side er det ? , men færre fejl i ccs htlm er siden hurtigere og bedre er siden normalt
du kan tjekke din side sådanne steder som her https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/
jeg bruger wp-rocket.me wordpress plug in den rettet mange af de fejl der er på min side
Skrevet 7 years siden #
Svar
Du skal være logget ind for at skrive.